خبرگزاری کار ایران

فرمانده حوزه چهار بسیج کارمندی شهرداری تبریز:

در برخی مناطق شهرداری تبریز اتاق مناسبی برای بسیج پیدا نمی‌شود

کد خبر : ۱۸۴۵۰۴

گاهی در گوشه و کنار اتاق، انباری را در اختیار بسیج قرار می‌دهند که این واقعا در شان بسیج نیست.

فرمانده حوزه چهار بسیج کارمندی شهرداری تبریز از وضع نامناسب مکان حوزه‌ها در برخی مناطق شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، احمد زارعی در جلسه توجیهی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مناطق مختلف و سازمان‌های شهرداری تبریز اظهار داشت: در برخی مناطق اتاق مناسبی برای بسیج پیدا نمی‌شود و گاهی در گوشه و کنار اتاق انباری را در اختیار بسیج قرار می‌دهند که این واقعا درشان بسیج نیست.

زارعی ادامه داد: خوشبختانه با حضور دکتر نجفی، این امیدواری بوجود آمده است که تشکیلات بسیج در شهرداری تبریز بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

فرمانده حوزه چهار بسیج کارمندی شهرداری تبریز با بیان اینکه برای مقابله با کجی‌ها و انحرافات، باید تفکر بسیجی در شهرداری تبریز حاکم شود اظهار داشت: مقابله با ناراستی‌ها جز با کمک و همکاری پایگاههای مناطق مختلف شهرداری تبریز امکانپذیر نیست.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقا جایگاه بسیج در شهرداری کلانشهر تبریز گفت: ۷ سال پیش زمانی که بحثایجاد پایگاه بسیج در شهرداری تبریز مطرح بود این موضوع پیش آمد که قرار بود از ۵-۶ اداره دیگر افرادی در حوزه بسیج شهرداری تجمیع شوند، درخواست کردیم بسیج شهرداری به عنوان حوزه مقاومت شهرداری تشکیل شود که با موافقت مسئولان وقت شهرداری این کار صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم جایگاه واقعی بسیج در شهرداری حفظ شود، اظهار داشت: امروز اگر برای حفظ این جایگاه تلاشی صورت نگیرد در آینده صدمات زیادی را متحمل خواهیم شد.

زارعی با اعلام اینکه آمده‌ایم بسیج را حمایت کنیم و این ثمره خون شهدا را در شهرداری تبریز دوباره احیا کنیم، تصریح کرد: علی رغم وجود پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در پایگاه‌های مختلف مناطق شهرداری هنوز هم ضعف‌هایی وجود دارد.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف برای کسب رضایتمندی مردم و شهروندان مراجعه کننده به شهرداری اظهار داشت: هر اندازه که می‌توانیم باید برای کسب رضایتمندی شهروندان و ایجاد احساس رضایت در مراجعه کنندگان به شهرداری تلاش کنیم.

زارعی در پایان با تاکید بر لزوم انعکاس گزارش عملکرد‌های مصور بسیج مناطق شهرداری در سایت‌ها گفت: حلقه‌های صالحین که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشند نیز باید فعال‌تر باشند.

در جلسه توجیهی فرماندهان حوزه‌های بسیج مناطق مختلف شهرداری تبریز، نیرومند، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی، با ارائه گزارشی از عملکرد و وظایف کمیته امداد امام خمینی در شهرستان تبریز بر همکاری و هماهنگی کمیته امداد و بسیج شهرداری تبریز تاکید کرد.

در این جلسه همچنین فرماندهان حوزه‌های مناطق و سازمانهای شهرداری تبریز به بیان دیدگاه‌ها و مسائل حوزه فرماندهی خود پرداختند.

در این جلسه همچنین «قربان ناطوری» به عنوان جانشین حوزه چهار بسیج کارمندی شهرداری تبریز و حسین‌نژاد به عنوان مسئول دفتر این حوزه معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز