خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل تراکتورسازی ایران:

۲۳ هزار دستگاه تراکتور مورد نیاز کشاورزان تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۸۹

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده ادوات کشاورزی با هفت شرکت در تبریز و در مجتمع تراکتورسازی، دو شرکت در سنندج و ارومیه و سه خط تولید در خارج از کشور فعال است.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اعلام کرد: سال گذشته این شرکت توانست ۲۳ هزار دستگاه تراکتور مورد نیاز کشاورزان را تامین کند.

به گزارش ایلنا، ابوالفتح ابراهیمی با بیان اینکه تولید این تعداد دستگاه خودکفایی و با تنوع در محصولات تولیدی، صرفه جویی ارزی و افزایش بهره وری و صادرات را در پی داشته است، اظهار داشت: با داخلی سازی بسیاری از قطعات کلیدی توانستیم از خروج ارز جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: شتاب گرفتن چرخ‌های تولید در تراکتورسازی باعثرونق اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

ابراهیمی به همکاری ۴۰۰ کارخانه و قطعه ساز با این مجموعه اشاره کرد و افزود: گره خوردن تولید آن‌ها با گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، تحرک در مراکز تولیدی را افزایش داده و باعثکارآفرینی و اشتغال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده ادوات کشاورزی با هفت شرکت در تبریز و در مجتمع تراکتورسازی، دو شرکت در سنندج و ارومیه و سه خط تولید در خارج از کشور فعال است.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده ادوات کشاورزی با هفت شرکت در تبریز و در مجتمع تراکتورسازی، دو شرکت در سنندج و ارومیه و سه خط تولید در خارج از کشور فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز