خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی:

حوزه هنری با زبان هنر برای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی وارد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۷۸

بایستی تمام ظرفیت خود را به‌کار بگیریم تا بتوانیم معظلات اجتماعی را کاهش دهیم.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از آمادگی این مجموعه فرهنگی هنری برای ورود به رفع ناهنجاری‌های اجتماعی با رویکرد فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی گفت: رویکرد حوزه هنری این استان در سال جاری استفاده از زبان هنردر رفع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه شاخص‌ترین برنامه حوزه هنری جشنواره دست‌های کوچک دعا است، افزود: تلاش خواهیم کرد جشنواره فوق را به سمت بررسی آسیب‌های اجتماعی در نزد کودکان هدایت کنیم.

میلانی خاطرنشان کرد: بر همین مبنا در مباحثمربوط به فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی، شعرهای آیینی و هنرهای تجسمی نیز ناهنجاری‌های اجتماعی محل توجه هنرمندان خواهد بود.

وی با اشاره به به اینکه طلاق در سال‌های اخیر در آذربایجان شرقی به یک معضل مهم اجتماعی تبدیل شده است و متاسفانه روز به روز افزایش می‌یابد، اظهار داشت: بر همین اساس حوزه هنری این استان بروشور آموزشی نه به طلاق را در راستای توجه به سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی منتشر کرد.

میلانی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم به این نکته برسیم که معضلات و مشکلات اجتماعی در استان به حداقل برسد باید به عرصه هنر روی بیاوریم.

وی با بیان اینکه باید در عرصه هنر پتانسیل‌های خود را بشناسیم گفت: بایستی تمام ظرفیت خود را بکار بگیریم تا بتوانیم معظلات اجتماعی را کاهش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز