خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

اطلاعات مهندسان معمار شهرداری تبریز به روز شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۶۸

جلسه کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی کلانشهر تبریز به منظور بررسی پروژه های عمرانی شهرداری تبریز تشکیل شد.

رییس کمیسیون تحقق و نظارت شورای اسلامی کلانشهر تبریز بر به‌روز شدن اطلاعات مهندسان معمار شهرداری تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریدون بابایی اقدم در جلسه کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی کلانشهر تبریز که در راستای بررسی پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز تشکیل یافته بود اظهار داشت: از جامعه عمرانی شهرداری انتظار داریم تا در جهت نظام‌مند کردن قرارداد‌ها حرکت کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تعامل حداکثری بین واحدهای تخصصی شهرداری در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان تصریح کرد: وجود متخصصان مسائل شهری و مهندسین عمران در معاونت‌های عمرانی شهرداری تبریز انتظارات از این حوزه نسبت به حوزه‌های دیگر در جهت آبادانی شهر را بیشتر کرده است.

بابایی اقدم با اشاره به برخی ناهماهنگی بین واحدهای شهرسازی و عمران در طرح تفصیلی گفت: امیدوارم حداکثر تعامل بین واحدهای تخصصی شهرداری در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان به وجود آید و شورای شهر از اقدامات تخصصی و شهروند مدار حمایتهای خویش را به عمل خواهد آورد.

در این جلسه که معاون عمرانی شهرداری تبریز به همراه معاونین عمرانی مناطق داشتند به بررسی مسایل و مشکلات پروژه‌های عمرانی در سالهای اخیر و به ویژه سال ۹۳ پرداخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز