خبرگزاری کار ایران

آیین جشن گلریزان در مراغه برگزار شد

کد خبر : ۱۸۴۰۴۸

خیران مراغه‌ای برای حمایت از خانواده‌های زندانیان، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

خیران مراغه‌ای در جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان، برای حمایت از این خانواده‌ها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک مالی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امام جمعه مراغه در این آیین گفت: مشارکت در کار‌های خیر برای حمایت از نیازمندان سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد.

حجت الاسلام محمد تقی‌پور محمدی، کمک خیرین را نمونه بارزی از مشارکت معنوی خواند و افزود: کمک خیرین برای حمایت از خانواده‌های زندانیان می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی را که گریبان گیر خانواد‌ها است، بگیرد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به رتبه نخست مسئولان قضایی مراغه در ایجاد اشتغال برای زندانیان و معتادان رهایی یافته از دام اعتیاد، انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان را از انجمن‌های نمونه کشوری عنوان و بر لزوم انتقال زندان مراغه به خارج از شهر تاکید کرد.

به گفته مهدی دواتگری تامین امنیت و ثبات در جامعه و کاهش جرایم نیازمند همت خیرین برای توسعه اشتغال و حمایت از خانواده‌های نیازمند است.

دلداری دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این مراسم با بیان اینکه در شهر‌های مراغه، بناب، ملکان و عجبشیر ۴۵۰ نفر از خانواده‌های زندانیان از طریق پرداخت مستمری حمایت مالی می‌شوند، اظهار داشت: در یک سال گذشته برای حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مستمری و کمک‌های غیر نقدی پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز