خبرگزاری کار ایران

فاز دوم دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۶۳

با تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مناقصه تکمیل فاز دوم این دانشکده انجام یافته و با انتخاب پیمانکار، فاز دوم طی یکسال و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال تکمیل خواهد شد.

عملیات اجرایی فاز دوم دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز به متراژ ۱۰ هزار متر مربع آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا رییس دانشگاه تبریز در حاشیه بازدید از دانشکده دامپزشکی گفت: با تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مناقصه تکمیل فاز دوم این دانشکده انجام یافته و با انتخاب پیمانکار، فاز دوم طی یکسال و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال تکمیل خواهد شد.

همچنین رییس دانشگاه تبریز در ابتدای این بازدید، طی جلسه ای با اعضای هیات علمی دانشکده، ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات، به انتخاب روسای جدید دانشکده ها توسط اساتید دانشگاه اشاره کرد و گفت: مشارکت و همدلی زیربنای توسعه است و توسعه جز با همدلی ممکن نیست. برهمین اساس، مقرر شد تا در انتخاب رییس دانشکده ها، نظرات اعضای هیات علمی آن دانشکده لحاظ شود تا بتوانیم با همفکری و همدلی، به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

وی اصلاح روند برنامه‌ریزی‌های گذشته را برای ترسیم آینده مطلوب و ضروری دانست و تلاش عمومی همکاران را در پیشبرد اهداف دانشگاه از جمله تلاش برای درآمدزایی، تنوع بخشی بر درآمدها در بخش پژوهش و تحقیق، ایجاد شرکت های دانش بنیان و تجاری کردن امور پژوهشی خواستار شد.

پورمحمدی اضافه کرد: از آنجایی که بودجه های دولتی کفاف هزینه های دانشگاه ها را نمی دهد، تبدیل علم به ثروت از مهم‌ترین و ضروری ترین امور زمان حال است؛ لذا اساتید نیز در این مسیر با کسب درآمد، علامه بر حل مشکلات جامعه، در تجهیز و تکمیل دانشکده نیز شرکت کنند؛ چرا که در جهان سوم، فرصت ها را باید خلق کرد؛ زیرا فرصت خود به خود به وجود نمی آید.

بر اساس این گزارش، در این آیین با حضور هیات رییسه و مدیران اجرایی دانشگاه، دکتر رضا اسدپور، رییس قبلی و دکتر جواد اشرفی، رییس فعلی دانشکده، دکتر حمید کریمی، نماینده گروه علوم پایه، دکتر فریدون رضا زاده، نماینده گروه علوم درمانگاهی، دکتر عادل صابری وند، نماینده دانشکده در هیات ممیزه، دکتر میر حسن موسوی، معاون آموزشی دانشکده، دکتر رضی الله جعفری، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده، دکتر غلامرضا وفایی سیاح، نماینده گروه پاتولوژی، دکتر پرویز حسن زاده، نماینده گروه بهداشت مواد غذایی و خانم دکتر پریسا شهبازی، عضو هیات علمی این دانشکده به ارایه نقطه نظرات خود در خصوص مسایل مربوطه پرداختند.

یاد آور می شود: در پایان این مراسم دکتر جواد اشرفی به عنوان رییس جدید دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز معرفی و از خدمات دکتر رضا اسدپور قدردانی شد.

خاطر نشان می شود: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز در سال ۱۳۶۷ تاسیس گردید با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی دامپزشکی فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود و با توسعه کمی وکیفی، از سال ۱۳۷۵ شروع به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و از سال ۱۳۸۴ در مقطع دکتری حرفه ای کرد.

در حال حاضر همه ساله درمقاطع کارشناسی بهداشت و بازرسی گوشت، کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، کارشناسی ارشد بافت شناسی دامپزشکی، کارشناسی ارشدانگل شناسی دامپزشکی ودکتری حرفه ای دامپزشکی از طریق آزمون سراسری دانشجو می پذیرد و هم اکنون دارای ۴۲ نفر هیات علمی و ۵۰۰ دانشجو می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز