خبرگزاری کار ایران

فردریک چان نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری(UCI):

همه موارد برای برگزاری تور بیست و نهم ایران(آذربایجان) مهیاست

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۸۱

نشست ویژه نماینده UCI با داوران UCI و کمیته فنی برگزار شد.

نشست ویژه فردیک چانگ نماینده UCI با داوران UCI و کمیته فنی در پتروشیمی تبریز طبق برنامه از پیش بینی شده، برگزار شد.

به گزارش ایلنا در این نشست فردریک چان نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری(UCI)، مارتین براوان از هلند و لوک گی سُن از بلژیک داوران بین المللی و رسمی(UCI) و درک رونی از ایرلند افسر کنترل دوپینگ، مجید ناصری کمیسر UCI، نیکولاس فیلیپو و ریمی ماکسیم هر دو از فرانسه نماینده شرکت وتروکُرس(فتوفینیش) و نمایندگان کمیته فنی علی عبدل زاده و رسول هاشم کندی حضور داشتند.

در این نشست در خصوص کلیه موارد تور در خصوص، مسیر، اسکان، داوران، پوشش رادیویی، پوشش تصویری و خبری، موتورسواران، رانندگان، فتوفینیش و دیگر مسائل فنی بحثو بررسی شد.

فردریک چان نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری(UCI) در پایان این نشست از آماده بودن همه موارد مورد نظر UCI و در حد استانداردهای اتحادیه و حتی بالاتر از دیگر تورهای نیمه حرفه ای خبر داد و گفت: همه موارد برای برگزاری تور بیست و نهم مهیاست.

وی افزود: تا بدین لحظه مشکلی برای تور بیست و نهم دیده نشده و امید است با تجربیات ارزشمند ستاد برگزاری و اجرایی شاهدبرگزاری توری در حد نام پرآوازه تور ایران - آذربایجان باشیم.

مراسم افتتاحیه تور بیست و نهم امروز دوشنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۱۷ در تالار پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

بیست و نهمین دوره تور در شش مرحله و به مسافت ۹۹۰.۴ کیلومتر و از بیست و هفتم خردادماه جاری تا یکم تیرماه سالجاری در سه استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل برگزار می شود و مسیر ارومیه تا منطقه آزاد ارس در مرحله دوم با ۲۱۰.۳ کیلومتر طولانی ترین مسیر تور است. هزینه برگزاری تور ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده که از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال هزینه اجرایی و پنج میلیارد ریال(۱۲۰ هزار یورو) صرف هزینه جوایز و میهمانان و تیم های خارجی خواهد شد.

۲۴۰ نفر نیز کاروان ۲۲۰ نفری دوچرخه سواران این دوره را همراهی خواهند کرد.

دراپاک استرالیا، آیسان و اوکیو ژاپن، آلفا بالتیک لیتوانی، اسلوواکی، دوکلاپراها و اکسپریمنت جمهوری چک، کلس اوکراین، وورال برگ اتریش، تیم های ملی سوریه، ازبکستان، گرجستان و آذربایجان به همراه پتروشیمی و شهرداری تبریز، آینده و پیشگامان کویر یزد برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

گفتنی است بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای بین المللی ایران – آذربایجان از ۲۷ خرداد در مسیر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با حضور ۱۷ تیم خارجی و داخلی و زیر نظر اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری و فدراسیون دوچرخه سواری کشور برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز