خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

عدالت را در توزیع بودجه بین مناطق مختلف تبریز رعایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۵۲

شهرداری کلانشهر تبریز مصصم است که شهر را به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کند.

شهردار کلانشهر تبریز گفت: با حمایت های شورای اسلامی شهر تبریز وبرنامه ریزی های انجام شده عدالت را در توزیع بودجه بین مناطق مختلف شهر تبریز رعایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در آیین افتتاح خیابان فدک به امام خمینی اظهار داشت: شهرداری کلانشهر تبریز مصصم است که شهر را به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه زمانی تبریز چهارمین شهر بزرگ دنیا و اولین شهر بزرگ کشور عزیزمان ایران بود اظهار داشت: بایستی در آینده نزدیک ارزش افزوده این شهر را آنچنان بالا برد تا از سراسر جهان مردم برای دیدن زیبایی های این شهر به تبریز سرازیر شوند.

شهردار تبریز همچنین از تغییرات اساسی و مناسب سازی ورودی های تبریز از طرف تهران و مرند خبر داد و گفت: شهردار منطقه ۵ تبریز متعهد شده است تا قبل از عید فطر قسمت شمالی ورودی شرق تبریز را به یک ورودی بزرگ و در شان نام تبریز بزرگ تبدیل نماید.

نجفی همچنین با اشاره به پروژه های مهم و تاثیر گذار شهرداری تبریز در مناطق مختلف تبریز تصریح کرد: بری ایجاد فرهنگ جدید در کارها برخی پروژه های شهرداری تبریز به صورت دو شیفته فعالیت خواهند نمود.

نجفی با اشاره به افتتاح خیابان شهید رضانژاد جنوبی(فدک به امام(ره)) اظهار داشت: شاید در مدت زمان کمتر از سه ماه شهرداری منطقه سه تبریز توانسته است با همراهی و همکاری شهروندان ساکن در منطقه نسبت به بازگشایی خیابان فدک به امام خمینی اقدام نماید.

شهرداری تبریز از شهروندان ساکن در خیابان جدید شهید رضانژاد جنوبی درخواست نمود تا هر چه سریعتر نسبت به ساخت و ساز بناهای اطراف خیابان اقدام نمایند.

نجفی اظهار امیدواری کرد این خیابان در مدت زمان کوتاهی به یک خیابان زیبا با داشتن کاربری های زیبای مسکونی و تجاری تبدیل شود

شهرداری تبریز با اشاره به پروژه تعریض پل حکیم نظامی که به همت شهرداری تبریز در این روز افتتاح می شود اظهار داشت: مهندس اکبری خادم زحمتکش مردم تبریز در شهرداری منطقه سه است که در مدت کمی توانسته است با تلاش این دو پروژه را تقدیم شهروندان تبریزی نماید.

وی اظهار داشت با تعریض پل حکیم نظامی از حجم ترافیک تقاطع خیابان آزادی شریعتی به صورت محسوسی کاسته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز