خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس:

ارس بهترین منطقه آزاد ایران برای سرمایه گذاری های تولیدی و صنعتی است

کد خبر : ۱۷۵۶۰۹

هیات اقتصادی ترکیه از منطقه آزاد ارس بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: ایران و ترکیه همواره به جهت وجود مشترکات فراوان روابط اقتصادی خوبی داشته اند و سرمایه گذاران متعدد این کشور در منطقه آزاد ارس فعال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محسن خادم عرب باغی در دیدار با هیات اقتصادی و سرمایه گذاری ترکیه با بیان اینکه قوانین حاکم بر مناطق آزاد در ایران فرصت خوبی برای گسترش مناسبات اقتصادی بین دو کشور است گفت: فعالان اقتصادی ترکیه افرادی کاربلد و صنعتی هستند و منطقه آزاد ارس در بین مناطق آزاد ایران بهترین فرصت برای سرمایه گذاری های تولیدی و صنعتی است.

وی با ابراز رضایت از سرمایه گذاری های مشترک صورت گرفته بین دو کشور در منطقه آزاد ارس گفت: سرمایه گذاری های مشترک ایرانی و ترکیه ای موفق بوده و ما آماده همکاری بیش از پیش با سرمایه گذاران ترک هستیم.

عرب باغی با اشاره به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به کشور ترکیه گفت: تاکید رؤسای جمهور دو کشور بر گسترش روابط اقتصادی در حوزه های مختلف از جمله رفع مشکلات بانکی، گسترش همکاری در حوزه های گردشگری و حمل و نقل و سایر زمینه ها و مشترکات نشان از عزم جدی طرفین برای گشایش فضای جدید در روابط بین المللی دارد.

در این دیدار سرمایه گذاران ترکیه ای از ارتباط و همکاری خوب مدیرعامل و فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاران ترکیه ای ابراز رضایت کردند.

اعضای هیات اقتصادی و سرمایه گذاری ترکیه پس از بازدید از چند واحد تولیدی منطقه آزاد ارس در رابطه با فعالیت های صورت گرفته در فازهای صنعتی ارس و قوانین و مقررات سرمایه گذاری به بحثو گفتگو پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز