خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

بخشی از مشکلات ۸ سال گذشته حاصل بی تدبیری مدیران است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۷۵

اگر تحریم ها وجود داشته تمام کشور تحت تاثیر آن قرار گرفته است ولی چرا استان آذربایجان شرقی از میانگین عملکرد سالیانه خود پایین تر آمده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخشی از مشکلات هشت سال گذشته کشور حاصل بی تدبیری مدیران است و مدیران نالایق باعثعقب ماندگی این استان شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید شبستری خیابانی در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، با تاکید بر این که باید این افراد پاسخگوی مشکلات پیش آمده باشند، افزود: اگر تحریم ها وجود داشته تمام کشور تحت تاثیر آن قرار گرفته است ولی چرا استان آذربایجان شرقی از میانگین عملکرد سالیانه خود پایین تر آمده است.

وی با بیان این که باید از افراد خبره که سابقه درخشانی دارند در پست های مدیریتی استان استفاده کرد، گفت: حسین نجاتی از جمله افرادی است که کارنامه درخشانی در حوزه صنعت استان دارد و اطمینان دارم در کمتر از یک سال شاهد پیشرفت های عظیم در این عرصه خواهیم بود.

شبستری خیابانی ادامه داد: باید مشکلات صنعت و اقتصاد استان آسیب شناسی و ارزیابی کارشناسی شود و در این مسیر تلاش مدیران با تجربه برای دستیابی به آنچه شایسته نام آذربایجان است، ضروری است.

وی همدلی و هم افزایی تمام نیروها و ظرفیت ها را در این چهارچوب لازم دانست و گفت: مدیریت عالی استان تلاش ویژه ای برای دستیابی به جایگاهی حقیقی آذربایجان در سطح کشور دارد.

همین گزارش حاکی است در این آیین با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسین نجاتی به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات محمدجعفر عظمایی در این سمت قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز