خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

تصویب شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری، گامی در راستای ریشه‌کنی بیکاری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۷۰

اگر شهر تبریز بعد از ۳۰ سال، با جذب سرمایه‌گذاران ترکیه توانسته پروژه‌ای مثل لاله پارک را اجرا کند، حاضرم با ارایه مشخصات دقیق، اطمینان بدهم که ترکیه نیز در مقابل، برای اجرای پروژه‌های مختلف شهری خود، دست کم ۲۰ سرمایه‌گذار تبریزی را جذب کرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توسعه اشتغال نیازمند تسهیل در زمینه های سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید محدثشب گذشته در صحن شورای اسلامی شهر تبریز جایگاه سرمایه گذاری را در رفع مشکلات جهانی اقتصادی یادآور شد و افزود: در دهه قبل میلادی زمانی که جهان با چالش جدی در زمینه مسکن و واحدهای تجاری مواجه بود، چند کشور جهان با اعمال یک سری سیاست‌های تشویقی اقتصادی از جمله ارایه تسهیلات اقامتی برای جذب سرمایه‌گذاران کشورهای جهان سوم، توانستند از این بحران‌ها به راحتی عبور کنند.

وی ادامه داد: این روند هنوز هم در برخی کشورها متداول است. به شخصه شاهد اجرای این رویکرد در چند کشور بوده ام.

محدثبه تبادل سرمایه گذار در روند اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگر شهر تبریز بعد از ۳۰ سال، با جذب سرمایه‌گذاران ترکیه توانسته پروژه‌ای مثل لاله پارک را اجرا کند، حاضرم با ارایه مشخصات دقیق، اطمینان بدهم که ترکیه نیز در مقابل، برای اجرای پروژه‌های مختلف شهری خود، دست کم ۲۰ سرمایه‌گذار تبریزی را جذب کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که هر کدام از اعضای شورای اسلامی شهر، همه روزه با درخواست‌های مختلف اشتغال از سوی شهروندان تبریزی سر و کار دارند، خاطرنشان کرد: تصویب شیوه‌نامه‌ ای که در عین سهولت بحثسرمایه‌گذاری، از ابزارهای نظارتی لازم نیز برخوردار باشد، قدم جدی در راستی ریشه‌کنی بیکاری در شهر خواهد بود.

وی ادامه داد: عدم اعتماد به مدیران شهرداری، باعثدلسردی این مجموعه در اجرای پروژه‌های مهم اجرایی خواهد شد.

محدثخطاب به سایر اعضای شورای اسلامی شهر گفت: بحثنظارت بر را جدی بگیریم اما در عین حال برای تحقق وظایف ذاتی شهرداری، به این مجموعه اعتماد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز