خبرگزاری کار ایران

هلال احمر آذربایجان شرقی سال گذشته به یک هزار و ۲۰۱ حادثه رسیدگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۲۳

در این حوادثبیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر توسط جمعیت هلال احمرنجات یافته وبه مراکز درمانی انتقال وبصورت سرپایی درمان شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان در طول سال گذشته به یک هزار و ۲۰۱ مورد حادثه اعم از حوادثجاده ای، برف و کولاک، ریزش آوار، سیل و آبگرفتگی، کوهستان، طوفان وسایر حوادثشهری رسیدگی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا عزیز نوری که در نشست سالانه مجمع استانی جمعیت هلال احمرآذربایجان شرقی سخن می گفت اظهار داشت: در این حوادثبیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر توسط جمعیت هلال احمرنجات یافته وبه مراکز درمانی انتقال وبصورت سرپایی درمان شده اند.

نوری از تدوین طرح جامع امداد ونجات ودیدار مجمع نمایندگان استان و استاندار با رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد وگفت: در راستای افزایش توان امدادی وتجهیزات و اماکن امدادی امسال موافقت نامه ای مابین استاندار آذربایجان شرقی و رئیس هلال احمر مبادله گردیده است که انشاالله با اجرایی شدن آن شاهد افزایش چشمگیر در سطح توان امدادی استان خواهیم بود.

- اهدای ۱۵ هزار کیسه خون

وی با تجلیل از داطلبان و مردم نیکوکار یادآور شد: یکی از کارهای مهم داوطلبان اهدای ۱۵ هزارکیسه خون در سال گذشته واجرای موفق طرحهای فرشته رحمت و همای رحمت بوده است.

نوری کسب رتبه دوم کشوری توسط تیم دادرس استان آذربایجانشرقی در المپیاد”آماده” ودرخشش تیمهای آذربایجان شرقی در مسابقات رقابت مهر را از دیگر اقدامات جمعیت در حوزه جوانان ذکر کر وگفت: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر طرحهای مختلف از جمله راهنمایی مسافران نوروزی را درسطح استان انجام داده اند.

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: در سال گذشته تیم BHC - U جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی در شهرها و روستاهای متعددی خدمات رایگان درمانی به اقشار محروم و کم برخوردار ارائه کرده و بیش از ۶۵ هزار نفربه مراکز درمانی جمعیت هلال احمرآذربایجان شرقی مراجعه کرده اند.

وی یکی از راههای تحقق شعار سال را نهادینه کردن فرهنگ خود امدادی در میان آحاد مردم ذکر کرد و گفت: امسال، مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خودسال ۹۳ را سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی نامگذاری کرده که برهمین اساس جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز همانند سایر دستگاههای اجرایی تمامی توان خودرا در جهت تحقق شعار سال بکار خواهد بست و یکی از راههای تحقق شعار سال را نهادینه کردن فرهنگ خود امدادی در میان آحاد مردم می داندودر این خصوص دست یاری بسوی تمامی دلسوزان وتلاشگران عرصه امدادونجات دراز می کند.

همین گزارش حاکی نشست سالانه مجمع استانی جمعیت هلال احمرآذربایجان شرقی با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز