خبرگزاری کار ایران

نشست سالانه مجمع استانی جمعیت هلال احمرآذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۹۵

براساس ماده ۷ اساسنامه جمعیت هلال احمر - مجمع استان درکنارهیات مدیره، مدیر عامل استان، بازرس یا بازرسان، ارکان جمعیت هلال احمراستان را تشکیل می دهند.

نشست سالانه مجمع استانی جمعیت هلال احمرآذربایجان شرقی با شرکت اکثریت اعضا در سالن مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در آغاز مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: همه ما در پیشگاه خداوند متعال در مقابل اعمال ورفتارخویش پاسخگوخواهیم بودبنابراین لزوم مراقبت از رفتار وکرداربرای هر کسی ضروری است.

حجت الاسلام محمدعلی احمدیان با اشاره به تعالیم حیات بخش اسلام خاطرنشان کرد: باید دستورات دینی را تنها در زبان نگوییم بلکه دستورات دین مبین اسلام را در رفتار و کردار خود بکار ببندیم.

وی ضمن نکوهش صفات رزیله جاه طلبی و ریاست طلبی تصریح کرد: نباید بخاطر صرف ریاست، شخصیت دیگران را خرد کرد وبا سخن چینی و دروغگویی فتنه برپانمود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان با اشاره به آیات و احادیثادامه داد: کسی که مدیریت را برای ریاست بخواهد نه برای خدمت، فردی زیان بار است. جاه طلبی مانند سایر رزائل اخلاقی علاوه بر قبح ذاتی، مفاسدی را به همراه دارد که می توان به نفاق، باطل گرائی و محرومیت از لطف الهی اشاره کرد.

در ادامه نشست پس از سخنرانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گزارش بازرسان از تراز مالی و هزینه کرد سال ۹۲ توسط یکی از بازرسان قرائت وتراز مالی وهزینه کرد سال ۹۲ توسط اعضا تصویب گردید.

درادامه مسئول بودجه و اعتبارات استان گزارشی از بودجه پیشنهادی در سال ۹۳ را ارائه داد که به تصویب اعضا رسید

در پایان این نشست هرکدام از اعضای مجمع به ارائه پیشنهادت و نقطه نظرات خود پرداختند.
گفتنی است: براساس ماده ۷ اساسنامه جمعیت هلال احمر - مجمع استان درکنارهیات مدیره، مدیر عامل استان، بازرس یا بازرسان، ارکان جمعیت هلال احمراستان را تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز