خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال در منطقه آزاد ارس اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۲۴

منطقه آزاد ارس قدرت اقتصادی بزرگی در شمال غرب کشور است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس از اجرای ۲۰ پروژه عمرانی بزرگ در محدوده این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا محسن خادم عرب باغی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در حال احداثارس اظهار داشت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا بوده و براساس زمان بندی انجام یافته، بخشی از این پروژه ها در سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه های تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ارس، زیرسازی و آسفالت ریزی شهرک امیرالمومنین، آسفالت مسیر قره برون تا پلیس راه در محور بزرگراه جلفا - مرند، احداثشریان اصلی راه ارتباطی ایواوغلی - گردیان، جاده دسترسی سایت صنایع سنگین و بلوار ضلع جنوبی شجاع از جمله اهم پروژه های در حال اجرا در این منطقه می باشد.

عرب باغی همچنین با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اقدام گفت: انعقاد ۱۲ قرارداد جدید عمرانی نیز با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریالی از جمله اجرای تکمیلی باند دوم محور جلفا مرند در حال طی مراحل تشریفات قانونی برای شروع اجرا هستند.

وی تامین زیرساخت های عمرانی و زیربنایی مستحکم و مطالعه شده برای آینده را مهمترین الزام توسعه و جذب سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه پروژه های در حال اجرا و با سرعت قابل قبول در حال انجام هستند.

عرب باغی تاکید کرد: ایران سرشار از پتانسیل های گسترده اقتصادمحور است و منطقه آزاد ارس با دارا بودن هرگونه مزیت لازم برای جذب و توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی یکی از مناطقی است که برای حرکت پرشتاب و همسو با دنیای علم و صنعت به زیرساخت های مطالعه شده و درست اجرا شده نیازمند است.

وی تغییر رفتار دنیا با ایران و گشایش مسیرهای توسعه روابط اقتصادی با جهان را فرصت خوبی برای معرفی پتانسیل های منطقه آزاد ارس دانست و عنوان کرد: منطقه آزاد ارس قدرت بزرگی در شمال غرب ایران است و مزیت های لازم برای هدایت حرکت های بزرگ اقتصادی در شمال غرب ایران و در اقتصاد ملی را دارد و در این راستا باید زیرساخت های عمرانی با دقت و سرعت لازم جهت تامین نیاز صنایع فعال امروز و صنایع آینده در این منطقه اجرا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز