خبرگزاری کار ایران

تخلف یک مالک از قوانین ساختمانی باعثفوت فرزندش شد

کد خبر : ۱۷۰۴۰۱

این حادثه در پی سقوط بلوک سیمانی که از سوی شهرداری تبریز به عنوان مانع فیزیکی نصب شده بود رخ داد.

تخلف یک مالک از قوانین ساختمانی، منجربه وقوع حادثه‌ای تلخ در تبریز شد.
به گزارش ایلنا، حوالی ظهر امروز، تخلف یک مالک از قوانین ساختمانی باعثفوت فرزندش شد.
این حادثه در پی سقوط بلوک بتونی در پیاده رو یکی از خیابان‌های تبریز بر روی دو نفر موجب جان باختن دختر ۱۶ ساله و شکستن پای پدر میانسالش شد.
شهردار منطقه۳ تبریز با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: از ماه‌ها پیش با مشاهده تخلف ساختمانی یکی از شهروندان در مسیر خیابان شریعتی، در راستای اجرای احکام و قوانین برخورد با متخلفان، مانع فیزیکی در مقابل ملک مورد تخلف در مسیر خیابان شریعتی، ایجاد شده بود؛ اما متاسفانه مالک متخلف بی‌آنکه در صدد جبران تخلف خود باشد، ظهر امروز، به طور خودسرانه اقدام به فک پلمپ کرد.
حسین اکبری افزود: به گفته شاهدان محلی، جابجایی مانع فیریکی توسط مالک، باعثسقوط مانع فیریکی بر روی فرزندش و جراحت وی شد.
وی ادامه داد: احکام صادره از سوی کمیسیون ماده صد، حکم قضایی است که توسط نمایندگان دادگستری، استانداری و شورای اسلامی شهر صادر می‌شود.
گفتنی است در شهر تبریز، حدود ۱۶ هزار پرونده ماده صد وجود دارد که اخیراً شهردار تبریز با هماهنگی دادگستری و دیوان عدالت اداری در صدد حل مشکل شهروندان و تعیین و تکلیف پرونده‌های مذکور اقدام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز