خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

نقشه راه برای شورای اشتغال استان‌ها تدوین شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۰۴

اگر دولت قبلی تعهدی کرده است این دولت باید به تعهدات دولت قبل عمل کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خواستار تدوین نقشه کار برای شورای اشتغال استان‌ها شد.


به گزارش ایلنا از تبریز، مسعود پزشکیان که در هشتادویکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان آذربایجان شرقی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده بود سخن می‌گفت افزود: باید برنامه کلی و نقشه راه مشخص شود تا ما در استان‌ها بدانیم در چه مسیری باید حرکت کنیم.


وی با بیان اینکه نتایج برنامه‌های اشتغال چنگی به دل نمی‌زنداظهار داشت: بدون نگاه کار‌شناسی هر برنامه‌ای ناقص است و اگر نیاز به متخصص خارجی است باید از توان علمی و تجربیات متخصصین خارجی برای برون رفت از وصعیت فعلی بیکاری در کشور استفاده شود.
پزشکیان با تأکید بر اینکه برنامه‌های کوتاه مدت کارساز نیست گفت: باید برنامه‌های طولانی مدت وکار‌شناسی شده مد نظر داشته باشیم.


وی خاطر نشان کرد: در اقتصاد به چهار موضوع چه چیزی تولید کنیم، با چه کیفیتی تولید کنیم، به چه میزان تولید کنیم و کجا پخش کنیم باید توجه شود در غیر این صورت محصول نتیجه مطلوب نخواهد داشت.
پزشکیان با بیان اینکه بدون داشتن نقشه مشخص و کار‌شناسی شده به جایی نمی‌رسیم گفت: فراموش نکنیم که دنیا به سمت دیگری می‌رود اگر به دنبال کارهای تکراری وساده‌ای که تا امروز بوده است برویم از دنیا عقب می‌مانیم باید کشور رابه سمتی سوق دهیم که لیاقتش را داریم.


نماینده مردم تبریز، آذرشهرو اسکو در مجلس وشورای اسلامی گفت: مشکل این است که ۸۰ جلسه کارگروه اشتغال استان تشکیل شده است اما جای سوال دارد که نقشه این کارگروه چیست و به کجا می‌خواهد برود و به کجا رسیده است.
وی با اشاره به ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در آذربایجان شرقی افزود: اگر دولت قبلی تعهدی کرده است این دولت باید به تعهدات دولت قبل عمل کند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری دو روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از بیمارستان استاد عالی نسب، شیرخوارگاه رفیع ملکی تبریز، مرکز شماره ۳ فنی حرفه‌ای تبریز، برج‌های باغ شمس تبریز و مرکز حفظ اسناد و مدارک اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، در دومین دوره معرفی بر‌ترین شرکت‌ها منطقه آذربایجان شرکت و همچنین سایت بیوتکنولژی شرکت داروسازی زهراوی وخط تولید محصولات پودری شرکت پگاه آذربایجان شرقی را افتتاح می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز