خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی کمترین تنش کارگری را شاهد بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۰۲

کارگران برخی واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی که ماه‌ها قبل حقوق خود را دریافت نکرده بودند با ایجاد فضای آزادی که با استقرار دولت تدبیر و امید در استان فراهم شد، توانستند مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی گفت: با همدلی میان تشکل‌های کارگری و تعامل سه جانبه بین شرکای اجتماعی استان آذربایجان شرقی کمترین تنش کارگری را شاهد بوده است.


به گزارش ایلنا از تبریز، کریم صادق‌زاده که در هشتادویکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان آذربایجان شرقی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده بود سخن می‌گفت اظهار داشت: کارگران برخی واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی که ماه‌ها قبل حقوق خود را دریافت نکرده بودند با ایجاد فضای آزادی که با استقرار دولت تدبیر و امید در استان فراهم شد، توانستند مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند.


وی با قدردانی از استاندار آذربایجان شرقی در حمایت از این کارگران افزود: خوشبختانه با پیگیری مدیریت کلان استان بخشی از مشکلات این کارگران پس از ماه‌ها رفع شد.
صادق‌زاده در ادامه خواستار توجه به وضعیت واحدهای تولیدی فعال شد وگفت: متاسفانه یکی از موضوعاتی که در کارگروه تخصصی اشتغال استان آذربایجان شرقی کمتر بدان توجه می‌شود وضعیت واحدهای تولیدی فعال جهت حمایت از اشتغال پایدار است که بایستی در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین به وضعیت واحدهای نیمه تمام وغیرفعال استان اشاره کرد وگفت: لازم است با یک کار کار‌شناسی علل عدم فعال بودن این واحد‌ها بررسی وراهکار اساسی برای رفع مشکلات آن اتخاذ شود.


هشتادویکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان آذربایجان شرقی با حضورعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل استانداری آذربایجان شرقی تشکیل شده بود.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری دو روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از بیمارستان استاد عالی نسب، شیرخوارگاه رفیع ملکی تبریز، مرکز شماره ۳ فنی حرفه‌ای تبریز، برج‌های باغ شمس تبریز و مرکز حفظ اسناد و مدارک اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وامام جمعه تبریز در دومین دوره معرفی بر‌ترین شرکت‌ها منطقه آذربایجان شرکت و همچنین سایت بیوتکنولژی شرکت داروسازی زهراوی وخط تولید محصولات پودری شرکت پگاه آذربایجان شرقی را افتتاح می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز