خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار آذربایجان شرقی:

حمایت از واحدهای نیمه تمام گام سریع و موثری برای رفع اشتغال آذربایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۰۰

در تعداد زیادی از این واحد‌ها تا سه چهارم هزینه راه اندازی سرمایه گذاری شده و در صورت حمایت بهره برداری از آن‌ها به سرعت امکان پذیر است و می‌توان از این طریق به رفع مشکل اشتغال استان گام‌های موثری برداشت.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی خواستار توجه به واحدهای نیمه تمام در استان شد.


به گزارش ایلنا از تبریز، محمدزاده که در هشتادویکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان آذربایجان شرقی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده بود سخن می‌گفت، اظهار داشت: در تعداد زیادی از این واحد‌ها تا سه چهارم هزینه راه اندازی سرمایه گذاری شده و در صورت حمایت بهره برداری از آن‌ها به سرعت امکان پذیر است و می‌توان از این طریق به رفع مشکل اشتغال استان گام‌های موثری برداشت.


وی بر لزوم توجه به سرمایه گذاری و حمایت از آن تأکید کرد و گفت: لازم است به جای برجسته سازی اشتغال بحثسرمایه گذاری در اولویت قرار گیرد چرا که در این صورت خود به خود رفع خواهد شد.


محمدزاده همچنین از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی انتقاد کرد و گفت: در طول ۸ سال گذشته جایگاه سازمان تأمین اجتماعی خدشه دار شده به طوری که اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی کاهش پیدا کرده است.


وی افزود: پایین آمدن خدمات سازمان تأمین اجتماعی و عدم رضایتمندی نیروی کار ازاین سازمان قطعا موجب کاهش انگیزه ومشغول کردن فکر کارگران می‌شود که این به نفع واحدهای تولیدی نیست.
هشتادویکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان آذربایجان شرقی با حضورعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل استانداری آذربایجان شرقی تشکیل شده بود.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری دو روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از بیمارستان استاد عالی نسب، شیرخوارگاه رفیع ملکی تبریز، مرکز شماره ۳ فنی حرفه‌ای تبریز، برج‌های باغ شمس تبریز و مرکز حفظ اسناد و مدارک اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وامام جمعه تبریز در دومین دوره معرفی بر‌ترین شرکت‌ها منطقه آذربایجان شرکت و همچنین سایت بیوتکنولژی شرکت داروسازی زهراوی وخط تولید محصولات پودری شرکت پگاه آذربایجان شرقی را افتتاح می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز