خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی:

بیش از نیمی از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی دارای حداقل حقوق هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۹۰

متأسفانه طی سالیان گذشته قداست، کرامت، عظمت و عزت نیروی کار خدشه‌دار شده است.

معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از نیمی از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی دارای حداقل حقوق هستند که امری تأسف برانگیز است که البته ما خود راضی به این موضوع نبوده و نیستیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا تاج الدین که در نشست تخصصی اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران منطقه شمال غرب کشور در خانه کارگر تبریز سخن می‌گفت، افزود: متأسفانه طی سالیان گذشته قداست، کرامت، عظمت و عزت نیروی کار خدشه‌دار شده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر نسبت به توسعه اقتصادی و برقراری عدالت اجتماعی احساس وظیفه می‌کنیم، بایستی نگرش به کارگران به عنوان نیروی مولد، باعظمت و تاثیرگذار باشد، تلاش برای ارتقای سطح معیشتی قشر تلاشگر و زحمت‌کش کارگر ارزش بسیار والایی دارد.
تاج الدین با بیان این‌که مدیریت، هیأت مدیره و هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی با حس نیت خاصی نسبت به مسائل کارگری برخورد می‌کنند، تصریح کرد: افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارگران، احداثمسکن ارزان قیمت، اعتباربخشی به دفترچه‌های تامین اجتماعی همه در راستای بازیابی کرامت انسانی قشر کارگر و بازنشسته است.
معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی با تأکید بر این‌که باید در عمل نسبت به تکریم شأن کارگران اقدام شود، گفت: بیش از ۱۳ میلیون بیمه شده در کشور داریم.
وی گفت: تلاش می‌کنیم نظام ارجاع را به صورت منطقی و علمی پیاده کنیم، ضمن این‌که بهبود وضعیت درمان بیمه شدگان مورد نظر است که امیدواریم در سال‌جاری به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.
تاج الدین در پایان با بیان این‌که سازمان تامین اجتماعی در هیچ مقطعی به مانند امروز وضعیت مطلوب نداشته است، افزود: مدیران این سازمان نسبت به شرکای اجتماعی خود از جمله بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران، کارآفرینان، کارگران و کارفرمایان احساس تکلیف می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز