خبرگزاری کار ایران

شرکت آنلاین در دومین جشنواره پیامک ادبی خلیج فارس فراهم شد

کد خبر : ۱۵۸۹۶۳

در این شیوه علاقمندان می‌توانند به طور مستقیم به پورتال خبری اداره کل با آدرس www. news. ershad - as. ir مراجعه کرده و با کلیک بر روی ماژول جشنواره پیامک ادبی خلیج فارس در این مسابقه شرکت نمایند.

امکان شرکت آنلاین در دومین جشنواره پیامک ادبی خلیج فارس در پورتال خبری اداره کل ایجاد شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این شیوه علاقمندان می‌توانند به طور مستقیم به پورتال خبری اداره کل با آدرس www. news. ershad - as. ir مراجعه کرده و با کلیک بر روی ماژول جشنواره پیامک ادبی خلیج فارس در این مسابقه شرکت نمایند.
شیوه شرکت آنلاین در مسابقه به منظور تسهیل دسترسی علاقمندان به شرکت در جشنواره طراحی شده است.
بهره‌مندی بیشتر از رسانه‌های الکترونیک در گسترش فرهنگ متعالی اسلامی و ایرانی و سطح پوشش دهی گسترده پیامک و همچنین امکان حضور اقشار مختلف مردم با رده‌های سنی متفاوت از ویژگی‌های این جشنواره ادبی است.
براساس این گزارش محورهای این جشنواره شامل تک‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع خلیج فارس، رویاپردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر با محوریت خلیج فارس و تاریخ و جغرافیای خلیج فارس و جملات کوتاه با الهام از اشعار و نوشته‌های بزرگان شعر و ادب درباره خلیج فارس با ذکر منبع، است.
متن پیامک ارسال شده باید تک بیت، مصرع یا جمله‌ای زیبا و تاثیرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده و متن پیام باید در حد ۲۵ تا ۱۵۰ کاراک‌تر باشد.
علاقمندان می‌توانند متن پیامک‌های خود را تا پنجم اردیبهشت‌ماه جاری به شماره ۳۰۰۰۲۸۲۸۲۰۸۲۰۸ ارسال نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز