خبرگزاری کار ایران

سیستم «همراه رسانه» باشگاه گسترش فولاد راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۸۴

تا ابتدای فصل آینده «robo news reporter «یا‌‌ همان روبات گزارشگر خبر برای اصحاب رسانه کل کشور، باشگاه‌های لیگ بر‌تر و… توسط فناوری اطلاعات باشگاه گسترش فولاد تبریز فعال می‌شود.

ایلنا: باشگاه گسترش فولاد در راستای تکریم از اهالی رسانه سیستم «همراه رسانه» را راه اندازی کرد.
به گزارش ایلنا در راستای ارج نهادن به زحمات اهالی رسانه در پوشش اخبار تیم گسترش فولاد، فناوری اطلاعات(سایبری) باشگاه سیستم اعلان خبر خود را با نام «همراه رسانه» راه‌اندازی کرد.
در این سیستم که «robo news reporter «نامیده می‌شود تمامی اخباری که در وب سایت باشگاه گسترش فولاد تبریز قرار می‌گیرد به صورت رایگان از طریق پیامک و ایمیل به اصحاب رسانه ارسال می‌‌شود.
اهالی رسانه می‌توانند با پر کردن فرم ثبت‌نام در این سیستم عضو شوند تا از این پس جدید‌ترین اخبار مربوط به باشگاه گسترش فولاد تبریز در اختیار آنان قرار گیرد.
همچنین این سیستم با سامانه بازتاب رسانه در تعامل است و پنلی به خبرنگاران ارائه خواهد داد تا مانیتورینگ خبرهای منتشرشده خود پیرامون باشگاه را مشاهده و ویرایش نمایند.
به نقل از فناوری اطلاعات(سایبری) باشگاه گسترش فولاد، قابل ذکر است تا ابتدای فصل آینده «robo news reporter «یا‌‌ همان روبات گزارشگر خبر برای اصحاب رسانه کل کشور، باشگاه‌های لیگ بر‌تر و… توسط فناوری اطلاعات باشگاه گسترش فولاد تبریز فعال می‌شود.
مدیریت باشگاه گسترش فولاد تبریز همواره خواستار توجه به زحمات اهالی رسانه بوده و فناوری اطلاعات باشگاه در تلاش است تا در این راستا وب‌سایت باشگاه را به جدید‌ترین امکانات روز تجهیز نماید تا پاسخگوی مناسبی برای نیازهای زحمت‌کشان رسانه و مطبوعات باشد.
بر این اساس اصحاب رسانه می‌توانند از طریق مراجعه به این لینک و تکمیل اطلاعات عضو این سامانه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز