خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

جامعه ورزشی در انصراف از یارانه همچون سایر عرصه‌ها پیشتاز باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۸۰

منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند در عرصه‌های اشتغال زایی و درمانی مورد استفاده قرار گیرد و به عمران و آبادانی کشور کمک کند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی از دریافت یارانه انصراف داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان پس از انصراف از دریافت یارانه گفت: جامعه ورزشی باید همانند سایر عرصه‌ها در این عرصه نیز پیشتاز باشد.
وی انصراف از یارانه را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال ۹۳ بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و تاکید مراجع عظام و ایثار در قبال افراد نیازمند دانست و افزود: منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند در عرصه‌های اشتغال زایی و درمانی مورد استفاده قرار گیرد و به عمران و آبادانی کشور کمک کند.
اسبقیان با بیان اینکه مردم همیشه و در همه عرصه‌ها پشتیبان دولت و نظام اسلامی بوده‌اند، گفت: منافع حاصل از انصراف دریافت یارانه‌ها می‌تواند در بخش‌های عمرانی، اشتغال زایی و درمانی مورد استفاده قرار گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اقتصاد و فرهنگ پایه و اساس پیشرفت و توسعه پایدار می‌باشد که با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق خواهد شد.
وی گفت: همه مدیران وظیفه دارند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید برای رسیدن به اهداف بلند حرکت کنند. وی افزود: قطعا انصراف از یارانه در این مقطع موجب وضعیت مناسب اقتصادی در سالهای آتی برای همه افراد کشور خواهد بود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی همچنین خواستار انصراف مدیران واحدهایی که نیاز آنچنانی به دریافت یارانه ندارند خواستار شد تا با انصراف از دریافت یارانه در مرحله دوم دولت را برای رسیدن به اهداف اقتصادی کشور حمایت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز