خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی:

امیدواریم درصد قابل توجهی از خانوارهای آذربایجان شرقی برای دریافت یارانه ثبت‌نام نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۵۰

۱۲۴ دفتر پیشخوان خدمات عمومی و دولتی در شهر تبریز و ۱۷۰ دفتر در شهرستان‌ها، ۷۷۶ دفتر ICT روستایی، دفا‌تر پلیس + ۱۰ و شعبات پست‌بانک در سطح استان آماده ثبت‌نام خانوار‌ها برای دریافت یارانه هستند.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی گفت: یک میلیون و ۹۵ هزار خانوار در سطح استان وجود دارندکه انتظار داریم که درصد قابل توجهی از این خانوار‌ها برای دریافت یارانه ثبت‌نام نکنند، با این حال باید آمادگی پاسخگویی به تمام خانوار‌ها را داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرخ مسجدی در جلسه ستاد هماهنگی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: ۱۲۴ دفتر پیشخوان خدمات عمومی و دولتی در شهر تبریز و ۱۷۰ دفتر در شهرستان‌ها، ۷۷۶ دفتر ICT روستایی، دفا‌تر پلیس + ۱۰ و شعبات پست‌بانک در سطح استان آماده ثبت‌نام خانوار‌ها برای دریافت یارانه هستند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این، کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز کار ثبت‌نام خانوارهای تحت پوشش خود را در واحدهای استانی و شهرستانی انجام خواهند داد، ضمن اینکه تمام سرپرستان خانوار می‌توانند شخصا به سایت هدفمندی مراجعه و ثبت‌نام کنند.
مسجدی هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، مهم‌ترین ضرورت اجرای این مرحله عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی مناسب و شفاف جهت آماده‌سازی مردم و فعالان اقتصادی در آستانه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ضروری است.
وی افزود: با توجه به افزایش قیمت حامل‌های انرژی در این مرحله، کلیه دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل برای مدیریت شرایط را داشته باشند تا ارایه خدمات عمومی به مردم دچار مشکل نشود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد گفت: همه دستگاه‌های استان تمهیدات لازم برای ثبت‌نام خانوار‌ها به عنوان گام اول اجرای هدفمندی یارانه‌ها را پیش‌بینی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم که مشکل خاصی در این خصوص به وجود نیاید.
مسجدی ابراز امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های استان به ویژه دستگاه‌های مسوول در امر ثبت‌نام خانوار‌ها، مشکلی در این مرحله به وجود نیاید.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی هم در این جلسه با اشاره به تاکید دولت بر هماهنگی دستگاه‌های استانی در اجرای برنامه‌های عملیاتی و بسته‌های سیاستی مصوب ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: در این راستا ستادهای استانی هدفمند کردن یارانه‌ها به ریاست استاندار و عضویت روسای سازمان‌های امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و مدیران کل جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صدا و سیمای مرکز استان و فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.
رضا حسینی با اشاره به ثبت‌نام خانوار‌ها برای دریافت یارانه نقدی از ۲۰ تا ۲۹ فروردین، افزود: در صورت نیاز از خانوارهای جامانده متقاضی در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین نیز ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.
در این جلسه مسوولان دستگاه‌های مسوول در امر ثبت‌نام خانوار‌ها نیز گزارشی از آخرین اقدامات انجام یافته در این زمینه ارایه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز