خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

باید هرچه سریع‌تر اقدام جدی برای انتقال زندان مرکزی تبریز انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۰۵

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از زندان مرکزی تبریز بازدید کرد.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر اهتمام جدی مدیریت استان برای انتقال زندان مرکزی تبریز تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی در بازدید از قسمت‌های مختلف زندان مرکزی تبریز، اظهار داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در هسته مرکزی و پر رفت و آمد تبریز ناشی از وجود زندان باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم و کافی برای انتقال این مکان به بیرون از شهر به عمل آید.
وی گفت: معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات عمرانی مربوطه در پروژه ساخت زندان جدید تبریز انجام خواهد داد.
پورمهدی اضافه کرد: هرچند زندان کنونی تبریز به لحاظ فضای فیزیکی و سایر امکانات با کمبود‌ها و نارسایی‌هایی مواجه است اما تلاش‌ها و اقدامات خوبی در اداره آن انجام شده که قابل قدردانی است.
استادی، رییس زندان مرکزی تبریز نیز در این بازدید با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در این زندان، تاسیس مرکز ترک اعتیاد و سم زدایی، تفکیک بند قرنطینه عمومی و مواد مخدر، تاسیس کلینیک روان‌شناسی، ایجاد خط مشاوره تلفنی روان‌شناسی ویژه زندانیان و خانواده آن‌ها در جهت رفع مشکلات آن‌ها، راه اندازی کلاس‌های نهضت سواد آموزی برای ادامه تحصیل زندانیان و تاسیس کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز