خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون وزنه برداری از میزبانی تبریز در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۶۷

رقابت‌های وزنه برداری بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی، یادواره سردار شهید مهدی باکری از چهارشنبه گذشته در سالن اختصاصی فتح خیبر تبریز برگزار شد.

ایلنا: رییس فدراسیون وزنه برداری از میزبانی شایسته تبریز در برگزاری رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور جام سردار شهید مهدی باکری قدردانی کرد.
به گزارش ایلنا در نامه حسین رضا‌زاده به سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی آمده است: با آرزوی سلامتی و ضمن اظهار تشکر از همکاریهای صمیمانه جنابعالی، بدین وسیله از حسن برگزاری مطلوب مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره سردار شهید مهدی باکری که با شکوه خاصی در آذربایجان شرقی برگزار گردید، ‌‌نهایت تشکر و قدردانی را از حضرتعالی و همکاران گرامیتان دارم.
وی در ادامه آورده است: توفیقات روز افزون آن برادر گرامی را همواره از درگاه خداوند قادر و متعال مسئل می‌نمایم.
در پایان این رقابت‌ها تیم گیلان با قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی مسابقه‌های وزنه برداری مردان ایران و انتخابی تیم ملی، جام طلایی را به رشت برد و تیم‌های اصفهان و هرمزگان به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت‌های وزنه برداری بزرگسالان ایران و انتخابی تیم ملی، یادواره سردار شهید مهدی باکری از روز چهارشنبه هفته گذشته در سالن اختصاصی فتح خیبر تبریز برگزار شد.
۱۵۱ وزنه بردار از ۲۷ تیم در این رقابت‌ها به مدت سه روز در هشت وزن به رقابت پرداختند.
در پایان این پیکار‌ها تیم گیلان با کسب ۵۴۰ امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زد و اصفهان با ۴۹۴ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم هرمزگان با ۴۸۱ امتیاز در مکان سوم ایستاد.
در پایان این مسابقه‌ها رشید شریفی وزنه برداری اصفهانی در دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم در مجموع با مهار وزنه ۴۳۶ کیلوگرمی به عنوان بهترین وزنه بردار این دوره از پیکار‌ها شناخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز