خبرگزاری کار ایران

فروش آثار برگزیده جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی تبریز به نفع کودکان مبتلا به سرطان

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۴۸

جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی با اعلام فراخوان عمومی در بهمن سال ۸۹ شروع به کار کرد و امسال چهارمین سال خود را با موفقیت تجربه می‌کند و در شهرهایی چون تهران و اصفهان و چندین شهر دیگر با الگو برداری از ایده خلاقانه جشنواره تخم مرغ‌های تبریز، به برگزاری چنین جشنواره‌ای اقدام کرده‌اند.

ایلنا: آثار برگزیده ادوار گذشته جشنواره تخم مرغهای نوروزی تبریز به نفع کوکان مبتلا به سرطان به فروش می‌رسد.
به گزارش خبرنگار ایلنا این نمایشگاه که در سال گذشته نیز با استقبال خوب از سوی مسافران نوروزی و نیز شهروندان تبریزی مواجه شده بود، امسال نیز ادامه خواهد یافت.
این نمایشگاه ۲۸ اسفندماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ در محل یادمان مفاخر آذربایجان «پارک طوبی» و از اول تا ۱۲ فروردین ماه در محل عمارت شهرداری تبریز و محل برگزاری نمایشگاه تخم مرغ‌های نوروزی به فروش خواهد رسید.
گفتنی است سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریزدر برنامه‌های مختلف از کودکان سرطانی حمایت کرده است. فروش همه ساله تخم مرغ‌های برگزیده، فروش بلیط دومین جشنواره موسیقی فجر مقامی(موغام) و حمایت از تئا‌تر‌ها و کنسرت‌های موسیقی به نفع کودکان سرطانی از جمله برجسته‌ترین برنامه‌ها در این راستا است.
یادآور می‌شود جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی با اعلام فراخوان عمومی در بهمن سال ۸۹ شروع به کار کرد و امسال چهارمین سال خود را با موفقیت تجربه می‌کند و در شهرهایی چون تهران و اصفهان و چندین شهر دیگر با الگو برداری از ایده خلاقانه جشنواره تخم مرغ‌های تبریز، به برگزاری چنین جشنواره‌ای اقدام کرده‌اند.
تنوع خلاقیت و ابتکار در تمامی آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره، از نکات قابل تأمل این جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز