خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

مدیران ناکارآمد و بدون برنامه جایی در دولت تدبیر و امید ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۰۰

ابراهیم طاهری به عنوان فرماندار جدید عجب شیر معرفی و از تلاش‌های چهار ساله اژدر علمی در این سمت قدردانی شد.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیران ناکارآمد و بدون برنامه جایی برای مسوولیت در دولت تدبیر و امید ندارند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " سعید شبستری خیابانی " در آیین تودیع و معارفه فرماندار عجب شیر، افزود: مردم ولی نعمتان مسوولان این نظام بوده و با حضور خود در صحنه‌ها و تحمل فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان، نشان می‌دهند که پشت ولایت فقیه و این نظام هستند.
وی خاطرنشان کرد: مسوولان ادارات وظیفه سنگینی بر دوش دارند و باید با عملکرد خوب خود رضایتمندی مردم را جلب کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آمارسازی و نمودارسازی مفهومی در این دولت ندارد و باید حقایق به صورت واقعی به مردم بازگو شود، ادامه داد: دغدغه اقتصادی رهبر معظم انقلاب با تلاش دوچندان مسوولان و بخش خصوصی رفع می‌شود.
شبستری با اشاره به محدودیت منابع دولتی در بخش‌های مختلف، یادآوری کرد: جمع اعتبارات سالانه در ردیف ملی و استانی آذربایجان شرقی یک‌هزار میلیارد ریال است که در سال جاری فقط ۱۲.۵ درصد آن تحقق یافته است.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید تلاش شده از پتانسیل‌های عظیم موجود در وزارت کشور برای تصدی فرمانداری و بخش‌های تابعه استفاده شود که این کار در دولت‌های گذشته سابقه ندارد.
شبستری خاطرنشان کرد: فرمانداران عهده دار مسوولیت بزرگی در هر شهرستان هستند و باید برای رفاه مردم و ره توشعه آخرت خود تلاش و زمینه شکوفایی منطقه و اشاعه ارزش‌های انقلاب را فراهم کنند.
در این آیین ابراهیم طاهری به عنوان فرماندار جدید عجب شیر معرفی و از تلاش‌های چهار ساله اژدر علمی در این سمت قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز