خبرگزاری کار ایران

شرکت پمپیران تندیس بلورین همایش تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی را دریافت کرد

کد خبر : ۱۵۴۵۵۶

این تندیس در چهارمین همایش تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی در بین بیش از ۷۰ شرکت بزرگ و بر‌تر بخش دولتی و خصوصی شرکت کننده به شرکت پمپیران اهداء شد.

ایلنا: مدیر تعالی شرکت صنایع پمپیران از کسب تندیس بلورین چهارمین همایش تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی توسط این شرکت خبرداد.
عبداله قاری‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تبریز گفت: چهارمین همایش ملی تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی با حضور مقامات کشوری و جمع کثیری از مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
وی با بیان اینکه پمپیران جزو تامین کنندگان صنایع پمپیران جزو تامین کنندگان صنایع پتروشیمی ایران محسوب می‌شودافزود: این همایش میزبان طلایه داران عرصه تعالی و سرآمدی بود که در یک رقابت تنگاتنگ برای حرکت در مسیر تعالی و خلق ارزش‌های سازمانی با قبول مسئولیت‌های اجتماعی ماموریت و چشم انداز ترسیم شده را با سربلندی طی کرده‌اند.
قاری‌زاده تصریح کرد: در میان شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی حاضر در همایش تعالی سازمانی، شرکت صنایع پمپیران به عنوان سرآمد‌ترین شرکت بخش خصوصی موفق شد، تندیس بلورین تعالی سازمانی را به خود اختصاص داده و برگ زرینی را بر دفتر افتخارات صنعت استان آذربایجان شرقی و خود بیافزاید.
وی با اشاره به اینکه این تندیس توسط مهندس شعری مقدم معاون وزیر نفت و رئیس صنایع ملی پتروشیمی ایران به مهندس هیهات مدیرعامل شرکت صنایع پمپیران اهدا شد گفت: شرکت صنایع پمپیران از جمله شرکت‌های سرآمد در حوزه تعالی سازمانی می‌باشد و در راستای حرکت در مسیر تعالی تاکنون موفق به کسب تقدیرنامه‌های دو و چهار ستاره جایزه از سازمان ملی بهره وری تعالی سازمانی و جایزه ملی تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی ایران در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ شده است که جوایز اعطایی توسط سازمان‌های مذکور جزو جوایز بین المللی بوده و توسط بنیاد مدیریت کیفیت اروپایی مورد تائید قرار می‌گیرد.
قاری‌زاده تاکید کرد: در این رقابت تنگاتنگ برای کسب تندیس بلورین حدودا ۷۰ شرکت از مجموعه شرکت‌های نفتی و بخش خصوصی به رقابت پرداختند که بالغ بر ۳۰ شرکت متقاضی تندیس بودند که فقط سه شرکت از جمله پمپیران موفق به اخذ تندیس بلورین شدند.
گفتنی است در حال حاضر شرکت صنایع پمپیران به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید کننده پمپهای مورد نیاز بخش کشاوری، آبفا، صنعت و نفت در خاورمیانه محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز