خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

تبریز بایستی به یک شهر نمونه تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۱۴

عمران و آبادانی به عنوان یکی از رموز خلقت بشر و نعمت الهی در قرآن کریم عنوان شده و از دستورات آسمانی ما مسلمانان به شمار می‌آید.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تبریز شهر اولین‌ها بایستی در عمران و آبادانی به یک شهر نمونه تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری در آیین آغاز عملیات اجرایی احداثسالن همایشهای بین المللی تبریز و چندین پروژه مهم در شهرداری منطقه ۹ تبریز، اظهار داشت: عمران و آبادانی به عنوان یکی از رموز خلقت بشر و نعمت الهی در قرآن کریم عنوان شده و از دستورات آسمانی ما مسلمانان به شمار می‌آید.
وی آغاز پروژه‌های بزرگ در شهرداری منطقه ۹ تبریز را نوید بخش و باعثرشد و شکوفایی شهر دانست و افزود: انجام پروژه‌های بزرگ در این منطقه چه در حوزه مسکن و چه در مسجد سازی و نیز سالن همایشهای بین المللی تبریک گفتنی است و اقدامات مسئولین شهر جای تقدیر دارد.
امام جمعه تبریز با اشاره به موضوع مسکن در کشور اظهار داشت: مسئله مسکن به عنوان معضلی که عموم مردم با آن درگیرند بایستی با توجه بیشتر دنبال شود.
وی افزود: هرچند در این سال‌ها و از بدو پیروزی انقلاب با تاسیس بنیاد مسکن و دیگر اقدامات مورد توجه بوده اما لزوم رسیدگی به این موضوع مهم و اساسی است چرا که کمبود زمین و از طرفی افزایش جمعیت معضل آن را دوچندان می‌کند.
آیت الله مجتهد شبستری ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی توسط شهرداری تبریز در منطقه ۹ مهم دانست و افزود: محکم سازی و انبوه سازی دو راهکار معضل مسکن هستند که ضمن جلوگیری از بافت‌های فرسوده و افزایش عمر ساختمان‌ها می‌توان با انبوه سازی در فضای کم جمعیت زیادی را صاحب مسکن کرد.
وی در پایان با اشاره بر اینکه از دو سال پیش پیگیر ساخت مسجد آبی در این منطقه بوده است ولی متاسفانه تا این لحظه شاهد اقدامات اجرایی نبوده تاکید کرد: از این پس در هیچ یک از مراسم کلنگ زنی حضور نخواهم داشت مگر اینکه شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشم و امروز این کار با اقدام شهردار تبریز تحقق یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز