خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

تامین امنیت اولویت اول در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی است

کد خبر : ۱۵۴۲۸۹

نیروی انتظامی به عنوان مسوول مستقیم تامین امنیت با بسیج تمام امکانات و تجمیع منابع خود ‌‌نهایت تلاش خود را در این حوزه خواهد کرد.

ایلنا: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تامین امینت را مهم‌ترین و اولین اولویت در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود خرم نیا در آیین رونمایی از اقدامات، آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها و واحدهای تابعه عضو ستاد مرکزی سفرهای نوروزی استان افزود: نیروی انتظامی به عنوان مسوول مستقیم تامین امنیت با بسیج تمام امکانات و تجمیع منابع خود ‌‌نهایت تلاش خود را در این حوزه خواهد کرد.
وی با اشاره به حرکت هماهنگ تمامی دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در راستای تامین سفری خوش و ایمن برای گردشگران نوروزی، تاکید کرد: در ایام نوروز سفری ایمن و آسوده را برای گردشگران ورودی به آذربایجان شرقی تامین خواهیم کرد.
خرم نیا یادآور شد: در این چارچوب برنامه ریزی دقیقی برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی در درون شهر‌ها و محورهای مواصلاتی صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از خادمان نظام در مقابل اقیانوس بی‌کران ملت تلاش می‌کند به نحو مطلوبی به وظایف خود در خصوص تامین امنیت همت گمارد.
خرم نیا همچنین اظهارامیدواری کرد خدمات رسانی مطلوب این نیرو بتواند رضایت مسافران و میهمانان نوروزی را جلب کند.
وی با بیان اینکه پس از ایام نوروز جلسه‌ای برای ارزیابی عملکرد‌ها در استانداری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم در این ارزیابی شاهد کاهش آمار تخلفات و حوادثناگوار در سطح استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز