خبرگزاری کار ایران

با بسیج کلیه نیروهای مرتبط با گردشگری:

آذربایجان شرقی با آب و هوایی معتدل در نوروز به میزبانی گردشگران می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۸۶

نوروز ۹۳ در آذربایجان شرقی با هماهنگی‌های خاص و همکاری قابل توجه نهاد‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد با یکدیگر، سال ویژه‌ای در خدمت رسانی شایسته به گردشگران نوروزی خواهد بود.

ایلنا: مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی با آب و هوایی معتدل که در پیش دارد و بسیج کلیه نیروهای مرتبط با بحثسفر به میزبانی گردشگران نوروزی می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرزین حق پرست در آیین تشریح اقدامات، آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها و واحدهای تابعه عضو ستاد مرکزی سفرهای نوروزی استان افزود: نوروز ۹۳ با هماهنگی‌های خاص و همکاری قابل توجه نهاد‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد با یکدیگر، سال ویژه‌ای در خدمت رسانی شایسته به گردشگران نوروزی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: پیش از هر چیز باید نوروز را به تلاشگران عرصه گردشگری و سفر تبریک گفت چرا که تمامی افراد و نیروهای این حوزه با از خود گذشتگی در ایام پیش از تعطیلات و در مدت نوروز به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رفاه مردم و گردشگران تامین شود.
حق پرست با بیان اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی از ۲۱ عضو اصلی و چندین زیرمجموعه در شهرستان‌ها تشکیل شده است، اظهار داشت: تمامی این دستگاه‌ها با بسیج توان و نیرو‌هایشان در صدد ایجاد سفری خوش و خاطره انگیز برای گردشگران نوروزی هستند.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه این مراسم برابر مصوبه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مقرر شده است، یادآور شد: آذربایجان شرقی با این مراسم، به طور رسمی به استقبال گردشگران نوروزی ورودی به استان می‌رود.
حق پرست با تاکید بر اینکه برنامه‌های ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی از مدت‌ها پیش تبیین و اجرایی شده است، تصریح کرد: از امروز تا پایان سفرهای نوروزی، مدیران و مسئولان آذربایجان شرقی تمام توان خود برای استقبال از گردشگران و ایجاد سفری خوش و ایمن را در نوروز ۹۳ به نمایش می‌گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز