خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

برنامه محوری موجب کسب رتبه چهارمی هیات اسکواش آذربایجان‌شرقی در کشور شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۷۴

بهار رشته اسکواش در آذربایجانشرقی اغاز شده و نوید روزهای خوبی را برای این رشته در ورزش پرافتخار و تاثیرگذار آذربایجانشرقی می‌دهد و این استان به قطب اسکواش در کشور تبدیل خواهد شد و با توجه به سند راهبردی ورزش استان و قرار گرفتن در بین ۳ استان بر‌تر یکی از امیدهای ورزش استان رشته اسکواش است که در رسیدن به این جایگاه کمک شایانی را به ورزش استان انجام خواهد داد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: برنامه محوری و هدفمندی موجب کسب رتبه چهارمی هیات اسکواش آذربایجان‌شرقی در کشور شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان هیات اسکواش آذربایجان‌شرقی را یکی از هیات‌های علمی محور استان خواند و گفت: این شاخصه مهم موجب شده که اسکواش آذربایجانشرقی در بخشهای همگانی و قهرمانی جهشی خیره کننده داشته باشد.
وی افزود: داشتن نقشه راه و علمی کردن رشته ورزشی ۲ اصل مهم برای هر رشته ورزشی در استان است و برای تحقق این امر سند راهبردی برنامه ۵ ساله ورزش آذربایجان‌شرقی یک اصل مهم و سیاست کاری برای ورزش استان بشمار می‌رود که دقیق و علمی اجرایی می‌شود.
اسبقیان همچنین با تبریک مدالهای طلا گوریا شفیعی فر در رقابتهای بین المللی امارات و قطر گفت: پدیده ورزش استان و کشور پوریا شفیعی فر موجبات افتخار و شادی را برای جامعه ورزشی استان و کشور فراهم کرده و در آینده نزدیک شاهد کسب افتخارات بیشتر از این قهرمان در رقابتهای جهانی و بین المللی و اسیایی خواهیم بود و فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان از این پدیده حمایت خواهد کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه تصریح کرد: بهار رشته اسکواش در آذربایجانشرقی اغاز شده و نوید روزهای خوبی را برای این رشته در ورزش پرافتخار و تاثیرگذار آذربایجانشرقی می‌دهد و این استان به قطب اسکواش در کشور تبدیل خواهد شد و با توجه به سند راهبردی ورزش استان و قرار گرفتن در بین ۳ استان بر‌تر یکی از امیدهای ورزش استان رشته اسکواش است که در رسیدن به این جایگاه کمک شایانی را به ورزش استان انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز