خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

کار تیمی و گروهی، مبنای برنامه‌های نوروزی استان آذربایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۲۶

هدف از ارایه و اجرای برنامه ریزی‌های فشرده و مدون در این حوزه ارایه خدمات رسانی گسترده و شایسته به مسافران و میهمانان نوروزی است.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: کار تیمی و گروهی، مبنای برنامه‌های نوروزی استان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی در آیین رونمایی از اقدامات، آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها و واحدهای تابعه عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان، افزود: استانداری آذربایجان شرقی در این راستا به عنوان کوچک‌ترین بخش ایفای نقش کرده و در صورت نیاز نیروهای مورد نیاز دیگر بخش‌ها را تامین می‌کند.
پورمهدی با تاکید بر همدلی همه دستگاه‌های استان در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، ادامه داد: هدف از ارایه و اجرای برنامه ریزی‌های فشرده و مدون در این حوزه ارایه خدمات رسانی گسترده و شایسته به مسافران و میهمانان نوروزی است.
وی با بیان اینکه تامین امنیت نخستین اولویت در ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی است، اظهار کرد: این امنیت ابعاد مختلفی همچون امنیت نظامی و انتظامی و امنیت غذایی را شامل می‌شود که هر یک به نوبه خود باید از طریق دستگاه‌های خدمات رسانه در حوزه خود مورد توجه ویژه قرار گیرد.
پورمهدی تاکید کرد: تحقق اهداف یاد شده می‌تواند به معرفی بهتر و مناسب‌تر ظرفیت‌های گردشگری استان منجر شود.
وی با بیان اینکه به موازات افزایش ارتباطات در جهان کنونی میزان سفر‌ها نیز افزایش می‌یابد، گفت: پیش بینی می‌شود با وجود مشکلاتی که مردم دارند میزان سفرهای نوروزی در سال آتی افزایش یابد.
پورمهدی خاطرنشان کرد: یه همین منظور باید کیفیت و کمیت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی نیز افزایش یابد که این امر با کمک و همراهی تمام دستگاه‌های مرتبط با این حوزه میسر می‌شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: تمام فرمانداران در این مدت موظف و مکلف به ارایه و تامین تمام امکانات مورد نیاز دستگاه‌های خدمات رسان هستند.
مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی هم در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان مسوول مستقیم تامین امنیت با بسیج تمام امکانات و تجمیع منابع خود ‌‌نهایت تلاش خود را در این حوزه خواهد کرد، افزود: در این چارچوب برنامه ریزی دقیقی برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی در درون شهر‌ها و محورهای مواصلاتی صورت گرفته است.
ناصر می‌کاییلی، رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی هم از همکاری ۶۸ هزار همیار پلیس و ۷۰۰ بازرس نامحسوس با پلیس راهور استان در ایام نوروز خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز