خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی آذرشهر:

کارگاه آموزشی تغذیه باغات و مقابله با سرمای دیررس در شهرستان آذرشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۲۰

در این کارگاه آموزشی کشاورزان شهرستان با آخرین دستاوردهای مرکز تحقیقات در خصوص تولید نهال‌های دیرگل، راههای مقابله با سرمای دیررس بهاره و روشهای مدیریت یافته تغذیه ازجمله روش چالکود آشنا شدند.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل بهار و زمان کود دهی بهاره باغات، در راستای آشنایی بیشتر باغداران شهرستان با انواع کودهای مصرفی و میزان و طریقه مصرف آن، کارگاه آموزشی یک روزه با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و مدیریت باغبانی سازمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز طلوع حیات با اشاره بر اینکه این شهرستان با مساحتی درحدود ۴ هزار هکتار باغ و تولید سالیانه ۲۲ هزارتن محصولات باغی، از دیرباز یکی از قطبهای مهم تولید و عرضه انواع محصولات باغی در استان می‌باشد، افزود: حدود ۱۵ درصد از این محصولات تولیدی در داخل شهرستان مصرف و مابقی با در نظرگرفتن کیفیت بالای آن‌ها، روانه بازار‌های داخلی و خارجی می‌شود.
وی با تاکید بر این موضوع که در این کارگاه آموزشی کشاورزان شهرستان با آخرین دستاوردهای مرکز تحقیقات در خصوص تولید نهال‌های دیرگل، راههای مقابله با سرمای دیررس بهاره و روش‌های مدیریت یافته تغذیه ازجمله روش چالکود آشنا شدند، ادامه داد: این دوره آموزش یک روزه با شرکت بیش از ۵۰ نفر از باغداران منطقه در محل مدیریت جهاد کشاورزی آذرشهر برگزار و در پایان کارگاه، از طرف مدیریت جهاد کشاورزی به هر باغدار شرکت کننده در این کارگاه یک عدد بخاری الگویی باغی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز