خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

مفهوم «کلنگ زنی» باید به دور از جنبه‌های تشریفاتی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۱۸

عملیات اجرایی احداثمرکز همایش‌های بین المللی تبریز و ۱۵۰۰ واحد مسکونی منطقه خاوران صبح امروز طی مراسمی آغاز شد.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: مفهوم «کلنگ زنی» در مورد پروژه‌های عمرانی، باید به دور از جنبه‌های تشریفاتی بوده و منجربه آغاز رسمی عملیات اجرایی پروژه‌ها شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی صبح امروز، در آئین آغاز عملیات اجرایی احداثمرکز همایش‌های بین المللی تبریز و ۱۵۰۰ واحد مسکونی منطقه خاوران، تصریح کرد: با این نگرش، حرکت امروز را باید به عنوان شمارش معکوس بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه خاوران باور کنیم.
وی با اشاره به پروژه‌های پیش بینی شده منطقه خاوران اظهار داشت: با هماهنگی و تعامل سازنده با شورای اسلامی شهر، گام‌های سازنده و موثری در منطقه خاوران برداشته شده که احداثبیمارستان بزرگ و واحدهای مجهز مسکونی، تجاری و خدماتی از آن جمله است.
شهردار تبریز با بیان اینکه خوشبختانه این رویکرد، همراهی استانداری آذربایجان شرقی را نیز در پی داشته است، اضافه کرد: زیرساخت‌های مربوط به برق، گاز و آب توسعه منطقه خاوران در حال تامین بوده و با هماهنگی شورای اسلامی شهر مقرر شده تا زمین مربوط به این امور، به طور رایگان تامین شود.
نجفی با اشاره به گسترش روزافزون کلان شهر تبریز تاکید کرد: منطقه خاوران، یک شهرک مجزا نبوده و توجه به آن در راستای توسعه کلان شهر تبریز است.
وی افزود: احداثمرکز همایش‌های بین المللی تبریز در منطقه خاوران، در کنار مرکز همایش‌های مصلای تبریز - که در مرکزیت شهر واقع شده است - توسعه مناسبات فرهنگی و اجتماعی و بهره گیری از فرصت‌های ارزنده برای میزبانی همایش‌ها و گردهمایی‌های سازنده را در پی خواهد داشت.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اهتمام و جدیت در اجرای برنامه‌ها، در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد دگرگونی چشمگیر در منطقه خاوران خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز