خبرگزاری کار ایران

همایش آموزشی «دیابت و مسافرت» در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۸۷

همزمان با برگزاری این همایش تست قند خون نیز برای مراجعین به صورت رایگان انجام گرفت.

ایلنا: همایش آموزشی دیابت و مسافرت با همکاری انجمن دیابت استان آذربایجان شرقی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.
به گزارش ایلنا پیرو برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه اجتماعی و سلامت و در راستای اهداف شهرداری تبریز در جهت ارتقای سطح آگاهی شهروندان و پیشگیری از انواع بیماری‌ها، همایش آموزش دیابت و مسافرت در فرهنگسرا الغدیر برگزار شد.
مدیر فرهنگسرای بزرگ الغدیر در این همایش با اشاره به اهم برنامه‌های این فرهنگسرا گفت: در سال ۹۲ اقدامات متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در فرهنگسرای الغدیر صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی در مورد آشنایی و پیشگیری از سرطان و آشنایی با بیماری هموفیلی اشاره کرد.
خسرو خیری، افزود: آموزش تغذیه و آشپزی سالم، ارائه مشاوره‌های فردی و جمعی، برگزاری کارگاه‌های متنوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، همکاری با ادارات و سازمان‌های مردم نهاد در برپایی آموزش‌های حوزه سلامت از دیگر اقدامات این فرهنگسراست.
گفتنی است این همایش روز جمعه ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور متخصصان این حوزه و با استقبال خوب شهروندان در محل آمفی تئا‌تر فرهنگسرا برگزار شد.
لازم به ذکر است؛ همزمان با برگزاری این همایش تست قند خون نیز برای مراجعین به صورت رایگان انجام گرفت.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از زمان بندی سایر کارگاه‌های آموزشی در این مجموعه، می‌توانند به واحد آموزش‌های شهروندی مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۶۷۰۷۰۷ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز