خبرگزاری کار ایران

دوره پیش بیمارستانی در مرند برگزار شد

کد خبر : ۱۵۳۷۴۳

اعضای شرکت کننده با فنون مراقبت از یک مصدوم در شرایط مختلف و زمان انتقال، به‌صورت تئوری و عملی آشنا شدند و جهت گذراندن دوره عملی بیمارستانی با بیمارستان رازی مرند هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

ایلنا: دوره پیش بیمارستانی برای نجاتگران و امدادگران شهرستان مرند برگزار شد.
به گزارش ایلنا رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان مرندبا اعلام این مطلب گفت: کشور ایران که یکی از ۱۰ کشور حادثه خیز دنیاست و هر ساله هزاران نفر جان خود را در اثر حوادثمختلف به دلیل عدم آشنائی افراد به اصول کمک‌های اولیه و مراقبت‌های پیش بیمارستانی از دست می‌دهند که بیشترین مرگ و میر، قطع نخاعی و آسیب‌های جدی بعد از وقوع حادثه و قبل از رسیدن به مرکز درمانی رخ می‌دهد بدین منظور دورة مراقبت‌های پیش بیمارستانی در جمعیّت هلال احمر شهرستان مرند با حضور ۵۰ نفر از نجاتگران و امدادگران خواهر و برادر، و اساتید مجرب استان و شهرستان به مدت ۴۰ ساعت برگزار شد.
سیدجمال حسینی ادامه داد: اعضای شرکت کننده با فنون مراقبت از یک مصدوم در شرایط مختلف و زمان انتقال، بصورت تئوری و عملی آشنا شدند و جهت گذراندن دوره عملی بیمارستانی با بیمارستان رازی مرند هماهنگی‌های لازم به عمل آمد و اعضاء شرکت کننده در گروههای ۵ نفری در اورژانس بیمارستان، مشغول گذراندن دورة عملی هستند که بعد از اتمام دورة عملی برای اعضا که در آزمون قبول شده ‏اند گواهینامه صادر می‌شود. لازم بذکر است دورة فوق برای اولین بار در جمعیّت هلال احمر شهرستان مرند برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز