خبرگزاری کار ایران

پرداخت عوارض خودرو از طریق دفا‌تر پیشخوان دولت در تبریز کلید خورد

کد خبر : ۱۵۳۷۳۳

پرداخت عوارض خودرو از طریق دفا‌تر پیشخوان دولت بنا به اعلام آمادگی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استان و دبیر کارگروه دفا‌تر پیشخوان دولت مبنی بر اخذ و وصول عوارض خودرو در ۱۱ دفتر پیشخوان شهرستان تبریز صورت می‌گیرد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان آمار و فن آوری شهرداری تبریز از فراهم شدن امکان پرداخت عوارض خودرو از طریق دفا‌تر پیشخوان دولت اجرایی خبر داد.
به گزارش ایلنا فرید پناهی، با اشاره به طرح کلی در جهت همکاری‌های فیمابین سازمان آمار و فنآوری اطلاعات شهرداری تبریز، اداره درآمدهای عمومی شهرداری تبریز و دفا‌تر پیشخوان دولت به منظور سهولت در اخذ عوارض خودرو در دفا‌تر پیشخوان دولت گفت: پرداخت عوارض خودرو از طریق دفا‌تر پیشخوان دولت بنا به اعلام آمادگی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استان و دبیر کارگروه دفا‌تر پیشخوان دولت مبنی بر اخذ و وصول عوارض خودرو در ۱۱ دفتر پیشخوان شهرستان تبریز صورت می‌گیرد.
وی کاهش زمان سرویس دهی به شهروندان، سهولت، دقت و سرعت را از جمله مزایای این اقدام خواند و افزود: دفا‌تر اشاره شده، ملزم به ارائه خدمات اخذ عوارض خودرو و تجهیز دفا‌تر به دستگاههایPcpos برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان هستند.
لازم به ذکر است که مراحل نصب و راه اندازی نرم افزار پرداخت عوارض خودرو در ۱۱ دفتر پیشخوان دولت از طریق کار‌شناسان فنی سازمان در حال اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز