خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز:

قصد کناره گیری داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۱۴

قهرمانی تیم دبیری در لیگ بر‌تر حاصل تلاش همه مجموعه باشگاه دبیری بود، خانواده دبیری، اعضای کادر فنی، بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه و همچنین هواداران در این قهرمانی سهم عمده‌ای داشتند و باید بگویم که من در این قهرمانی سهمی نداشتم و هر آنچه هم که به بازیکنانم یاد داده‌ام، حاصل تلمذ و یادگیری‌هایم در محضر مربیانم از جمله آقای درودگر بوده که در اوج دوران بازیگری‌ام شاگرد ایشان بودم و موفقیت‌هایم را مدیون ایشان هستم.

ایلنا: سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز پس از قهرمانی تیم دبیری در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حالا که تیم به این موفقیت رسیده اعلام می‌کنم که تصمیم داشتم پس از قهرمانی در لیگ بر‌تر، از دنیای فوتسال کنار بروم و این موضوع را به آقای صادق درودگر و برادرم امیر هم گفتم اما استخاره که کردم، خوب نیامد تا فعلا از تصمیم منصرف شوم.
به گزارش ایلنا وحید شمسایی افزود: قهرمانی تیم دبیری در لیگ بر‌تر حاصل تلاش همه مجموعه باشگاه دبیری بود، خانواده دبیری، اعضای کادر فنی، بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه و همچنین هواداران در این قهرمانی سهم عمده‌ای داشتند و باید بگویم که من در این قهرمانی سهمی نداشتم و هر آنچه هم که به بازیکنانم یاد داده‌ام، حاصل تلمذ و یادگیری‌هایم در محضر مربیانم از جمله آقای درودگر بوده که در اوج دوران بازیگری‌ام شاگرد ایشان بودم و موفقیت‌هایم را مدیون ایشان هستم.
شمسایی گفت: خدا را شکر که جام را اینجا می‌بینم، با قهرمانی در لیگ بر‌تر خستگی از تن من و همکارانم در کادر فنی و بازیکنان در امد. از خانواده دبیری که شرایط را برای قهرمانی فراهم کردند، تشکر می‌کنم و بازهم می‌گویم که هیچ سهمی در این قهرمانی نداشتم و اینجام پیشکش به مردم خوب استان آذربایجان شرقی و مردم شریف تبریز اهداء می‌کتم.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص برخی حاشیه سازی‌ها که در ارتباط با بحثتبانی مطرح می‌شد، تصریح کرد: من به سلامت تیم و مجموعه باشگاه دبیری ایمان دارم و آقای افشین دبیری هم اول فصل گفت که هر کای که قرار است انجام دهیم، باید در زمین مسابقه باشد. اما بهتر است هواداران بدانند که در چند هفته مانده به پایان فصل تلفن‌های مشکوکی به من می‌شد که من به آن‌ها پاسخ نمی‌دادم، بعد از آن به فرزین دبیری و یکی، دو نفر دیگر از کادر مدیریتی و فنی تیم زنگ زدند که من مجبور شدم قضیه را پیگیری کنم.
سرمربی تیم دبیری گفت: بعد از این اتفاقات، مصاحبه‌ای با خبرگزاری مهر انجام دادم و این موضوع را رسانه‌ای کردم و گفتم که از این اتفاقات می‌ترسم. پس از آن آقای افتخاری در کمیته فوتسال گفتند که دبیری در قم شکست می‌خورد و ما رفتیم و در قم باختیم و این نشان داد که برای شکست دادن تیم دبیری برنامه‌ای از پیش تعیین شده وجود داشت. حالا به آقای افتخاری می‌گویم که بیاید و پاکی و صداقت را از تیم دبیری یاد بگیرد. صداقت تیم دبیری وقتی ثابت شد که در خانه تیم راه ساری قعرنشین شکست خوردیم.
وی در خصوص اینکه آیا فصل بعد هم در تیم دبیری حضور خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: دست باشگاه دبیری و مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی باز است و آن‌ها می‌توانند برای تیم آسیایی دبیری تصمیم بگیرند اما اگر قرار باشد که در خدمت تیم باشم، حتما برنامه می‌دهم و مثل قهرمانی در لیگ بر‌تر، قول قهرمانی در آسیا را هم می‌دهم. همین که مردم تبریز من را به عنوان شهروند قبول دارند، برایم افتخار بزرگی است و دوست دارم که بیشتر در خدمت این مردم باشم.
شمسایی در پاسخ به سئوالی در این خصوص که چرا در تمام بازی‌ها از یک لباس ورزشی که قسمتی از آن پاره بود استفاده می‌کرد، خاطرنشان کرد: من یک فصل را به پیشنهاد اقای درودگر در ایتالیا بازی کردم، ایتالیایی‌ها مردمانی خرافاتی هستند و از آن موقع، من هم کمی خرافاتی شده‌ام و این شورت را از هفته دوم که به تنم بود و قسمتی از آن پاره بود در تمام بازی‌های فصل به تن کردم. از طرفی در تیم دبیری هرگز بازوبند کاپیتانی را به بازو نبستم چون بزرگانی در تیم بودند که شایسته بستن بازوبند بودند. البته من به اعتقادات خودم پایبند هستم و پس از بازی هم این شورت را دور انداختم.
لازم به ذکر است وحید شمسایی در اولین تجربه مربیگری خود به عنوان بازیکن – سرمربی توانست تیم دبیری را با ۶۰ امتیاز از ۲۶ بازی و بالا‌تر از تیم ۵۹ امتیازی گیتی پسند اصفهان قهرمان لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور کند.
تیم فوتسال دبیری تبریز با تساوی خانگی برابر تیم تاسیسات دریایی در هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور توانست با اندوخته ۶۰ امتیازی خود از ۲۶ بازی به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این اولین قهرمانی یک ورزش گروهی از استان آذربایجان شرقی در رقابت‌های سطح لیگ بر‌تر کشور بود. یک ماه قبل نیز تیم تراکتورسازی تبریز قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز