خبرگزاری کار ایران

همایش اختتامیه و اهداء گواهینامه چهارمین مرحله طرح استعدادیابی بدمینتون آذربایجان‌شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۹۸

در این همایش نوجوانان و نونهالان دختر و پسر شرکت کننده در کلاس‌های استعدادیابی و آموزشی در تبریز گواهی پایان دوره آموزش خود را دریافت کردند.

ایلنا: همایش اختتامیه و اهداء گواهینامه چهارمین مرحله طرح استعدادیابی بدمینتون آذربایجان‌شرقی با حضور۴۵۰ نفر از نوجوانان و نونهالان دختر و پسر شرکت کننده در کلاسهای استعدادیابی و آموزشی در آکادمی بدمینتون تبریز با حضور معاون امور ورزشی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی و رییس توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
به گزارش ایلنا در این همایش نوجوانان و نونهالان دختر و پسر شرکت کننده در کلاسهای استعدادیابی و آموزشی در تبریز گواهی پایان دوره آموزش خود را دریافت کردند.
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این همایش گفت: بدمینتون یکی از رشته‌های فعال در این استان است.
اکبر فرج اللهی افزود: یکی دو سال پیش این رشته از نظر سخت افزاری با مشکل جدی روبرو بود اما با حمایت‌های هیات بدمینتون، هم اکنون دو سالن اختصاصی دارد و این رشته گامهای مناسبی برای استعدادیابی در سطح استان و تبریز برداشته است و در طول چند سال اینده تا شاهد شکوفایی استعدادهای موجود در استان و کشور خواهیم بود.
وی گفت: بدمینتون یک رشته پارکی است و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا این رشته مفرح را در پارک‌ها ترویج دهیم.
فرج الهی با برشمردن اهداف ترسیم شده برای این هیات در سند توسعه پنج ساله ورزش استان افزود: بکارگیری مربیان مجرب داخلی و خارجی به منظور ارتقاء سطح این رشته، برگزاری مسابقات بین المللی برای فراملی کردن بدمینتون و جلب نظر فدراسیون و توجه به بخش بانوان از جمله اهداف پیش روی این هیات خواهد بود.
رییس هیات بدمینتون شهرستان تبریز نیز در این همایش خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود در تبریز و همچنین قرار گرفتن آن در مسیر تردد بدمینتون بازان اروپایی، برگزاری رقابت‌های بین المللی با حضور چهره‌های شاخص این رشته در تبریز اقتصادی‌تر خواهد بود.
غلامرضا مددیان گفت: اهداف و برنامه‌های مختلفی برای رشد و ارتقاء این رشته در استان داریم و همکاری و حمایت فدراسیون، مسیر ما را در رسیدن به این اهداف کوتاه‌تر خواهد کرد.
وی افزود: برگزاری اردوهای مشترک با کشورهای همسایه به منظور ارتقاء بدمینتون استان از سایر خواسته‌های هیات از فدراسیون است که امید می‌رود در این زمینه شاهد همکاری فدراسیون با هیات باشیم.
مددیان خاطرنشان کرد: بدمینتون تبریز و آذربایجان شرقی زمانی به دلیل نداشتن سالن اختصاصی دچار افت شد اما خوشبختانه با ایجاد دو سالن از سوی هیات، شاهد رشد این رشته در زمان بندی مشخص خواهیم بود و به یکی از قطب‌های بر‌تر در این رشته تبدیل خواهیم شد.
لازم به ذکر است این همایش در آکادمی بین المللی بدمینتون آذربایجانشرقی واقع در تبریز خیابان قطران جنب پارک آنا – پشت مسجد نظیروندی – مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز