خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

کانونهای فرهنگی هنری حلقهٔ اتصال جوانان و مساجد است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۰۶

در برههٔ کنونی جنگ نرم دشمنان در حیطهٔ تغییر عقاید و باورهای جوانان متمرکز شده است و گسترش فعالیتهای مسجدی این هجمه‌ را خنثی خواهد کرد.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی کانونهای فرهنگی هنری را حلقهٔ اتصال جوانان و مساجد خواند.
به گزارش ایلنا سعید شبستری در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد در تبریز، اظهار داشت: در برههٔ کنونی جنگ نرم دشمنان در حیطهٔ تغییر عقاید و باورهای جوانان متمرکز شده است و گسترش فعالیتهای مسجدی این هجمه‌ را خنثی خواهد کرد.
وی مساجد را خاستگاه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مساجد به عنوان اصلیترین پایگاههای فرهنگی، منشاء‌ ترویج آموزه‌های قرآنی و تعالیم اسلامی هستند و پیروزی انقلاب اسلامی در سایهٔ فعالیت این مراکز جامه عمل پوشید.
شبستری همچنین مساجد را فضای مناسبی برای رشد فضائل معنوی، اخلاقی و دینی برشمرد و اظهار داشت: تمام رویدادهای مهم و معنوی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مساجد شکل گرفته است و به عبارتی مساجد در صف اول مقابله با ناتوی فرهنگی قرار گرفته‌اند.
وی افزود: مسجد هدایتگر جوانان است و در تربیت و رشد صحیح دینی و مذهبی آنان تاثیر بسزایی دارد و براین اساس تقویت فعالیتهای فرهنگی و هنری در این مکان ارزشمند موجب توسعهٔ فرهنگی جامعه می‌گردد.
وی کانونهای فرهنگی هنری مساجد را تشکیلات منسجمی دانست که توانایی ارائه مسائل دینی در قالب هنر و فرهنگ را دارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: عصر حاضر عصر ارتباطات و تکنولوژی‌است و براین اساس فعالیتهای مسجدی نیز باید به روز بوده و پاسخگوی مخاطبان جوان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز