خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

فرمانداران باید منادی وحدت، همدلی و برادری در شهرستان‌ها باشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۷۴

در دولت تدبیر و امید، عزل و برکناری افراد را نداریم و معتقدیم که هر کس حتی یک روز برای خدمت به مردم تلاش کند شایسته تکریم و قدردانی است. / ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد شیرین‌زاده در مدت ۱۵ ماه تصدی فرمانداری ملکان جهانگیر اسکندرزاده به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: فرمانداران دولت تدبیر و امید باید منادی وحدت، همدلی و برادری در شهرستان باشند و امروز برای ارایه خدمات بهتر به مردم، رعایت این اصل مهم ضروری است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملکان با بیان اینکه اختلاف، مانع رفع مشکلات است، اظهار داشت: هماهنگی فرمانداران با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و مسوولان ادارات، شرط پیشبرد امور در شهرستان‌هاست و ما در انتخاب فرمانداران کاملا به این موضوع توجه داریم.
وی با قدردانی از تلاش‌های محمد شیرین‌زاده در مدت ۱۵ ماه تصدی فرمانداری ملکان، گفت: در دولت تدبیر و امید، عزل و برکناری افراد را نداریم و معتقدیم که هر کس حتی یک روز برای خدمت به مردم تلاش کند شایسته تکریم و قدردانی است.
جبارزاده همچنین با معرفی جهانگیر اسکندرزاده به عنوان فرماندار جدید ملکان، خدمت‌گزاری به مردم را فلسفه اصلی حضور مسوولان در پست‌های اجرایی دانست و افزود: به فرماندار جدید توصیه می‌کنم که این فرصت را مغتنم بشمارد و با نیت خالصانه در خدمت مردم باشد.
وی تصریح کرد: فرمانداران باید برنامه‌های دولت، وزارت کشور و استانداری با به طور کامل در شهرستان اجرا کنند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه به دنبال برنامه‌ای برای چهار سال آینده هستیم که بتوانیم استان را بدون وابستگی به بودجه دولت و درآمدهای نفتی اداره کنیم، افزود: در این برنامه شهرستان‌ها به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته‌اند، بنابراین یکی از وظایف فرمانداران این است که با کمک مسوولان نهاد‌ها و ادارات، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس برنامه چهار ساله‌ای برای شهرستان تنظیم کنند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ برنامه‌ای بدون نگاه علمی و دانشگاهی قابل اجرا نیست و باید در تنظیم این برنامه از نظر کار‌شناسان و اقتصاددانان استفاده شود.
جبارزاده با تاکید بر اینکه برنامه چهار ساله شهرستان باید مبتنی بر واقعیت و ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرستان باشد، گفت: استانداری در راستای خدمت شایسته به مردم از برنامه‌های چهار ساله شهرستان‌ها به طور کامل حمایت خواهد کرد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های توسعه در شهرستان ملکان، با بیان اینکه چهره این شهرستان متحول شده و اتفاقات خوبی در آن افتاده است، افزود: خوشبختانه خدمات مسوولان شهرستان قابل قبول است، اما مردم ملکان شایستگی خدمات بالا‌تر از این را دارند.
اسکندرزاده، فرماندار جدید ملکان هم با تاکید بر تنظیم برنامه کاری برای چهار سال آینده با تکیه بر ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان، مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد را محور کاری فعالیت‌های خود ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز