خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

امروز ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد / زمان شکوفایی و توسعه مطلوب بناب فرا رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۷۲

فرج‌الهی به عنوان فرماندار جدید بناب معرفی شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: مشکلات معمول سایر شهرستان‌ها در شهرستان بناب وجود ندارد و امروز زمان آن رسیده است که با یک هماهنگی و همدلی بین مسوولان، بناب به یک شکوفایی و توسعه مطلوب در همه زمینه‌ها برسد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده ظهر امروز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بناب، با تاکید بر اینکه مسایل و مشکلات شهرستان باید در جلسات تخصصی بررسی شود، گفت: اگر بناست نسخه‌ای برای توسعه بناب نوشته شود، این کار باید در خود شهرستان انجام شود، لذا از فرماندار می‌خواهم با هماهنگی مسوولان شهرستان، برنامه چهار ساله توسعه شهرستان را تنظیم و تکلیف نهادهای مختلف را مشخص کنند.
وی با تاکید بر استمرار سفرهای شهرستانی، خاطرنشان کرد: البته این سفر‌ها از جنس سفرهای قبلی نخواهد بود، چرا که امروز ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در استان داریم که ناشی از سفرهای استانی دولت قبل است که دولت جدید باید آن‌ها را تمام کند.
جبارزاده با بیان اینکه ظرفیت‌های بناب چه از نظر امکانات و چه از نظر زیرساخت‌ها فرا‌تر از یک شهرستان است افزود: بودجه عمرانی استان از محل اعتبارات ملی و استانی، هزار میلیارد تومان است که اگر صد در صد آن هم تخصیص یابد، اتمام این حجم از پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌ها زمان می‌برد.
وی در عین حال تصریح کرد: البته ما ناامید نیستیم و با‌شناختی که از نیروهای استان دارم قطعا با یک بازنگری در برنامه‌ها و تعیین اولویت‌ها و ظرفیت‌ها، می‌توانیم کارهای خوبی انجام دهیم.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات سعید برقی در مدت تصدی فرمانداری بناب، ولی‌الله فرج‌الهی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد و گفت: عضویت رسمی در مجموعه وزارت کشور از جمله ملاک‌های انتخاب فرمانداران است که اگرچه انتخاب فرمانداران را محدود می‌کند، اما فرصت خوبی برای استفاده از تجربیات نیروهای باسابقه وزارت کشور برای اداره شهرستان‌هاست.
جبارزاده، فرماندار جدید بناب را به ایجاد وحدت و صمیمیت بین همه نیرو‌ها و مسوولان شهرستان و قصد قربت در تمام امور توصیه کرد و با بیان اینکه باید از همه نیروهای شهرستان استفاده کنیم، افزود: در انتخاب نیرو‌ها تنها یک شرط باید حاکم باشد و آن هم اعتقاد به انقلاب و نظام و امام و رهبری است و دولت دکتر روحانی هم بر استفاده از همه نیروهای توانمند معتقد به نظام تاکید دارد.
وی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد همانند برخی ادوار گذشته کسانی را تنها به دلیل تفاوت رای در انتخابات حذف کنیم، خود را از توان بخشی از جامعه محروم کرده‌ایم.
جبارزاده با بیان اینکه نیروی انسانی برای ما بسیار ارزشمند است، افزود: امروز اگر همه نیرو‌ها را جمع کنیم باز هم برای حل مشکلات کمبود نیرو خواهیم داشت، چه برسد به اینکه بخشی از نیرو‌ها را حذف کنیم، بنابراین از فرمانداران انتظار دارم تمام نیروهای دلسوز شهرستان را زیر چ‌تر حمایتی خود جمع کرده و برای تحقق اهداف نظام از آن‌ها استفاده کند.
وی تاکید کرد: موفقیت نظام جمهوری اسلامی، امیدوار کردن ملت‌هایی است که به این نظام چشم دوخته‌اند و امیدوارم با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور به سمت تحقق این هدف قدم برداریم.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین از پیگیری‌های جدی نماینده بناب در مجلس تشکر کرد و گفت: ما از جدیت و اهتمام نمایندگان مجلس استقبال می‌کنیم و خوشبختانه نمایندگان استان در این دوره جزو نمایندگان فعال و پیگیر مجلس هستند.
فرج‌الهی، فرماندار جدید بناب هم در این مراسم با بیان اینکه شهرستان بناب با ظرفیت‌های کم‌نظیر خود، جایگاه ویژه‌ای در شمال غرب کشور دارد، گفت: امیدوارم با وحدت، همدلی و همکاری همه مسوولان شهرستان قدم‌های جدی در راستای رفاه مردم، توجه به مسایل فرهنگی، سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال، کشاورزی و صنایع تبدیلی، گردشگری و سلامت و درمان برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز