خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران، سهامداران انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۷۰

خدمت به خانواده‌های شهدا، کار فوق‌العاده‌ای نیست، نباید از این بترسیم که بگویند حاکمیت با خانواده‌های شهداست، چرا که باید هم این گونه باشد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، سهامداران انقلاب هستند و ما وظیفه داریم در حد توان به آن‌ها خدمت کنیم.
به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر امروز(جمعه) در دیدار با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت استان با خدا عهد کرده‌ایم که فرهنگ ایثار و شهادت را شیوه مدیریتی خود قرار دهیم و نیتمان این است که منش و روش شهدای بزرگوار را در تمام امور به کار بگیریم.
وی افزود: اگر این فرهنگ در روزهای سخت و سنگین جنگ، توانست ما را به پیروزی برساند امروز هم در رفع مسایل و مشکلات جاری می‌تواند کارساز باشد.
جبارزاده خاطرنشان کرد: امیدوارم در این دوره از مدیریت استان بتوانیم خدمات دلخواه را به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارایه کنیم، هرچند محدودیت‌هایی داریم و شرایط عادی نیست اما می‌توانیم با روش‌های جدید مانند به کار گیری توان بخش خصوصی، کارهایی برای حل مشکلات آن‌ها انجام دهیم.
وی با بیان اینکه امکانات خوبی در داخل و خارج از استان وجود دارد، گفت: باید با تعامل مناسب و معرفی طرح‌های توجیه‌دار، صاحبان این امکانات را تشویق کنیم تا در بخش خدمات ایثارگران سرمایه‌گذاری کنند و بخشی از مشکلات را از این طریق حل کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با بیان اینکه بنیاد شهید وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد، گفت: صبر و تحمل کسانی که در این نهاد کار می‌کنند باید بسیار بالا باشد و با آغوش باز از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استقبال کنیم و حرف‌های آن‌ها را بشنویم.
وی افزود: انصافا گزارش‌هایی که از عملکرد این بنیاد می‌رسد نشان‌دهنده برخورد خوب و تعامل مناسب با خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و این روند باید استمرار داشته و بهتر شود.
جبارزاده با بیان اینکه اطمینان می‌دهیم بنیاد شهید تنها نخواهد بود، گفت: ما با تمام توان و در حد مقدورات حمایت می‌کنیم تا بتوانیم خدمات این نهاد به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را پررنگ‌تر کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه پیاده کردن فرهنگ شهید و شهادت، توصیه اکید رهبری است، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا، کار فوق‌العاده‌ای نیست، نباید از این بترسیم که بگویند حاکمیت با خانواده‌های شهداست، چرا که باید هم این گونه باشد.
وی تاکید کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، سهامداران انقلاب هستند و ما بر سر سفره آماده نشسته‌ایم، بنابراین باید با ایمان و اعتقاد به آن‌ها خدمت کنیم.
جبارزاده افزود: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و تکریم آن‌ها، در روحیه مردم هم تاثیرگذار است، لذا هر برنامه‌ای که به این قشر از جامعه عزت می‌دهد موظفیم آن را اجرا کنیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد بتوانیم گوشه‌ای از وظیفه خود را در قبال این بزرگواران انجام دهیم.
بهلول نعمتی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی هم در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد این بنیاد ارایه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز