خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری تبریز:

رفع سد معبر، تنظیف مرتب و جمع آوری سریع زباله‌ از اهم وظایف خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۴۱

طالب‌نژاد به عنوان جانشین معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز معرفی شد.

ایلنا: معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز گفت: توجه به رفع سد معبر، تنظیف مرتب سطح شهر و جمع آوری سریع و به موقع زباله‌های تولیدی شهروندان، از اهم وظایف حساس حوزه‌های دهگانه خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز به شمار می‌رود.
به گزارش " ایلنا "، " محمدرضا قربانیان تبریزی " در آئین معارفه جانشین این حوزه افزود: معاونین محترم در این حوزه باید ‌‌نهایت تلاش خود را در برنامه استقبال از بهار و جلب رضایت شهروندان به کار گیرند.
همین گزارش حاکی است طی حکمی از طرف معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز، طالب‌نژاد به عنوان جانشین این حوزه منصوب شد.
همچنین در این آئین، از خدمات فرهاد روشنی جانشین پیشین این حوزه تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است طالب‌نژاد، در کارنامه خود شهردار شهر سردرود، قائم مقام شهرداری میانه، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۳ تبریز را دارد.
شایان ذکر است روشنی با حکم شهردار تبریز به عنوان شهردار منطقه ۶ منصوب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز