خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

شهروندان از نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در تبریز استقبال کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۷۵۱

آذربایجان شرقی همچنین استانی است که کمترین مشکلات را در تامین و توزیع سبد کالا داشته است. / تمهیدات لازم جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت در روزهای پایانی سال جاری و تامین کالاهای مورد نیازمردم، همچنین تسهیلات لازم جهت حضور میهمانان نوروزی در تعطیلات عید اندیشیده شده است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی استقبال مردم از نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در تبریز را چشمگیر و قابل توجه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی گفت: تمهیدات لازم جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت در روزهای پایانی سال جاری و تامین کالاهای مورد نیازمردم، همچنین تسهیلات لازم جهت حضور میهمانان نوروزی در تعطیلات عید اندیشیده شده است.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در شهرهای استان را دسترسی همشهریان به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کنترل قیمت‌ها برشمرد و افزود: در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز مشتریان با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

عظمایی افزود: نمایشگاه بهاره امسال شامل بیش از ۶۰۰ غرفه توزیع انواع مواد غذایی، آجیل و خشکبار، مرکبات، پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، شیرینی و غیره است که شهروندان می توانند از ساعت ۱۳ الی ۲۱ مایهتاج مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

وی همچنین در خصوص تامین میوه نوروزی استان نیز گفت: هم اینک میوه تنظیم بازار ایام نوروز شامل سیب و پرتقال خریداری و به استان وارد و ذخیره سازی شده است تا به موقع در دسترس شهروندان قرار گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بازرسان این سازمان در سطح استان بر ارایه خدمات ایام پایان سال نظارت دارند و مردم استان می توانند هر گونه شکایات خود را از ارایه نامطلوب کالا ها و خدمات با تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

وی با قدردانی از همکاری مردم در اجرایی شدن فاز اول توزیع سبد کالا اعلام کرد: آذربایجان شرقی استانی است که کمترین مشکلات را در تامین و توزیع سبد کالا داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز