خبرگزاری کار ایران

کریم صادقزاده، عضو هیئت مدیره کانونعالی کارگران بازنشسته کشور:

مخالف هرگونه ادغام بیمه درمان تامین اجتماعی با سایر بیمه‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۶۸

برای سال پیش رو، ۳۰۰ میلیارد تومان به ماده ۶ قانون الزام درمان تامین اجتماعی تعلق گرفته است. / هر ماه کلا مبلغ ۵/۲ میلیارد تومان به شرکت آتیه سازان حافظ پرداخت می شود که امیدواریم در ساختمان جدید، بر اساس تعهدات شرکت آتیه سازان، ارائه خدمات تسریع و در کوتاهترین زمان صورت گیرد.

ایلنا: عضو هیئت مدیره کانونعالی کارگران بازنشسته کشور گفت: بیمه آتیه سازان حافظ در صدور معرفینامه یکه تاز میدان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا کریم صادق زاده که در آیین افتتاح ساختمان بیمه آتیه سازان در آذربایجان شرقی و تبریز سخن می گفت با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرموده اند: «اگر کسی در خانه ای مریض شد آن خانواده غیر از رنج مریض داری نباید رنج دیگری داشته باشد» گفت: در همین راستا بیمه درمان مکمل با تحت پوشش قرار دادن گروهی و با هزینه کم سعی کرده تا به این هدف نزدیک شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با بیان اینکه ۱۲۷ هزار نفر در استان عضو بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستند که هر ماه مبلغ ۲۰۲ هزار ریال بایت بیمه مکمل پرداخت می کنند گفت: هر ماه کلا مبلغ ۵/۲ میلیارد تومان به شرکت آتیه سازان حافظ پرداخت می شود که امیدواریم در ساختمان جدید، بر اساس تعهدات شرکت آتیه سازان، ارائه خدمات تسریع و در کوتاهترین زمان صورت گیرد.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تبریز با بیان اینکه با خرید این ساختمان دیگر بهانه ای وجود ندارد و ما انتظار داریم که در جهت رفاه و آسایش بازنشستگان و مستمری بگیران در چارچوب قرارداد منعقده کانونعالی و به تبع آن کانونهای استانی مبذول شود گفت: ما امیدواریم باپتانسیل‌های که شرکت آتیه سازان حافظ دارند بازنشستگان دچار مشکل نشوند و دیگر شاهد مراجعه آنان برای شکایت و انتقاد به ما نباشیم.

وی با بیان اینکه بیمه آتیه سازان حافظ در صدور معرفینامه بیمارستانی به قشر فرهیخته و بازنشستگان یکه تاز میدان استگفت: تاکنون نزدیک به ۲ هزار نفر معرفی نامه بیمارستانی صادر شده است ولی در پرداخت هزینه های پاراکلینیکی مشکلات کلانی داریم که توجه جدی را می طلبد.

صادقزاده اجرای دقیق ماده ۶ قانون الزام درمان تامین اجتماعی را یکی از آرزوهای جامعه کارگری و بازنشستگان عنوان کرد و گفت: در دیداری که چند روز پیش با مدیرعامل تامین اجتماعی کشور داشتیم آقای دکتر نوربخش از تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۳ به این قانون خبر داد.

وی با بیان اینکه براساس ماده ۶ قانون الزام درمان، خدمات درمانی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به صورت رایگان در بیمارستانهای تامین اجتماعی و بیمارستانهای دولتی انجام خواهد شدگفت: تنها شرط استفاده از این خدمات رایگان، طی کردن روند درمان در سیستم ارجاع درمان سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: اگر قانون الزام واقعا اجرا شود دیگر نیازی به تکمیلی وجود نخواهد داشت زیرا که ما کارگران در زمان اشتغال ۹ درصد و در دوران بازنشستگی ۲ درصد حق بیمه درمان مستقیم پرداخت می کنیم و در صورت دلخواه هم به صورت جزیره ای صورت خواهد گرفت.

مخالف هرگونه ادغام بیمه درمان تامین اجتماعی با سایر بیمه ها هستیم

صادقزاده به موضوع ادغام مراکز درمانی و بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در همین راستا باید از زحمات ارزشمند آقای دکتر ربیعی وزیر توانمند و ارزشمند اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور و علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس که با موضع گیری مناسب در این موضوع و در قبال این خواسته در هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی مانع انجام آن شدند.

وی افزود: بهتر است بعضی از نمایندگان مجلس در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بدانند که کارگران و بازنشستگان از حق الناس خود ذره ای نخواهند گذشت و هیج کس حق دست اندازی به آن را ندارد.

همین گزارش حاکی است در ادامه این مراسم ساختمان دفتر نمایندگی بیمه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی در آدرس: تبریز - میدان شهید بهشتی(چهارراه منصور)، به طرف خیابان حافظ، کوی صدر، پلاک ۷ افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز