خبرگزاری کار ایران

برای ۳ هزار و ۱۷۸ نفر در اهر شغل ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۰۱

بر این اساس شهرستان اهر رتبه دوم استان آذربایجان شرقی را در سامانه رصد اشتغال کشور کسب کرد.

ایلنا: فرماندار اهر آمار و عملکرد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان را قابل قبول دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا صدیقی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر اظهار داشت: یکی از کار های اولویت دار ما بحثسرمایه گذاری و توجه جدی به تولید است و مسائل و ظرفیت‌های داخل کشور و استفاده از پتانسیل ها مد نظر ما باید قرار گیرد.

وی به موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: در این راستا رویکرد ما برای مصرف محصولات داخلی و اصلاح الگوی مصرف بوده و مصرف کنندگان داخلی را باید برای مصرف محصولات داخلی تشویق کنیم تا تولید بیشتر، درآمد بیشتر و توجه به کیفیت اتفاق بیافتد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر در سال ۱۳۹۲، به کسب رتبه دوم استانی شهرستان اهر در سامانه رصد اشتغال اشاره کرد و گفت: برای ۳ هزار و ۱۷۸ نفر فرصت شغلی ایجاد شده که درصد تحقق آن ۱۱۰ درصد بوده است.

زین العابدین امامی افزود: همچنین شهرستان اهر رتبه برتر استانی را نیز در طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با جذب ۸۴ درصد اعتبارات ابلاغی کسب کرده است.

در پایان جلسه توسط دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر از اعضاء کارگروه با اهداء لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز