خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

کارگران نقش بی‌بدیلی در سازندگی، پیشرفت و شکوفایی کشور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۰۳

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارگران نقش بی‌بدیلی در سازندگی، پیشرفت و شکوفایی کشور دارند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " میر احد حسینی " صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر آذربایجان شرقی با بیان اهداف و برنامه‌های این اداره کل در ایام مبارک هفته کار و کارگر اظهار داشت: برنامه‌هایی که در این ایام برگزار می‌گردد باید در شان اقشار مولد جامعه و درشان مقام و منزلت نیروی کار و کارگرانی باشد که با ایمان و اخلاص در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و تولید و صنعت و شکوفایی کشور تلاش می‌کنند.
وی با بیان اینکه گرامیداشت مقام کارگر جایگاه جهانی دارد و این امر نشان از تاثیر گذاری این قشر تلاشگر در سطح جهان را دارد، افزود: پیشرفت، نوآوری در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات توسط این اقشار صورت می‌گیرد.
رییس ستاد برگزاری آیین‌های هفته کار و کارگر افزود: هر حرکت جدیدی که منجر به تولید محصول یا خدمات ارزش آفرین می‌گردد نقش کارگران در همه جنبه‌ها مشاهده می‌شود و این نشان از عمق حضور نیروی کار ارزشمند در تمامی عرصه هاست.
حسینی ارزش آفرینی را از نقاط قابل توجه و نقش بی‌بدیل کارگران در پیشرفت، ترقی و شکوفایی کشور دانست و گفت: مردم و مسئولین قدر‌شناس این عزیزان بوده و خواهند بود و هفته کار و کارگر فرصتی را فراهم می‌نماید تا از تلاش‌های این عزیزان در عرصه‌های کار و تولید قدردانی کرد.
وی تقارن هفته کار و کارگر با هفته بسیج را در راستای اشاعه فرهنگ شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بخش کارگری بسیار مهم توصیف کرد و گفت: برگزاری آیین‌های ویژه‌ای درشان و منزلت این قشر عظیم که در پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس جانفشانی و خون خود را نثار این انقلاب کرده‌اند ضروری است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این ایام را متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری در ابلاغ رویکرد و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ کار باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی بر اساس این فرهنگ شکل گرفته و گسترش پیدا کند تا بتواند در شکوفایی اقتصادی نقش ایفا کند.
حسینی بر برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای ایجاد شور و نشاط در بین کارگران و خانواده‌های آنان که پشتیبانان اصلی در مسیر افتخار آفرینی برای کشور عزیز بوده‌اند، تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز