خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پژوهش، توسعه و تحقیق شهرداری تبریز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۹۷

محمد ابراهیم رمضانی دارای دکترای تخصصی مدیریت محیط زیست و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به این سمت منصوب شده است.

ایلنا: طی حکمی از سوی شهردار تبریز «محمد ابراهیم رمضانی» به عنوان رئیس مرکز پژوهش، توسعه و تحقیق شهرداری تبریز منصوب شد.
به گزارش " ایلنا " در حکم " صادق نجفی " شهردار تبریز آمده است: نظر به سوابق ارزنده علمی و تحقیقاتی، جنابعالی را به عنوان رئیس مرکز پژوهش، توسعه و تحقیق شهرداری تبریز منصوب می‌کنم. امید آنکه با بهره گیری از تجارب ارزنده علمی، مسیر بهره گیری از فرصت‌های تحقیقاتی و پژوهشی مدیریت شهری را هموار کنید.
گفتنی است رمضانی دارای دکترای تخصصی مدیریت محیط زیست(برنامه ریزی استراتژیک مدیریت محیط زیست شهری) و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است.

در سوابق اجرائی وی مسئولیت در شهرداری تهران، اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، مدیریت گروه تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی، عضویت در هیئت مدیره و کمیسیون امور زیر بنائی و محیط زیست سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، مشاور دوره اول شورای اسلامی شهر تبریز، رئیس کمیته محیط زیست و توسعه پایدار، عضویت در کمیته پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز و مدیریت پروژه ملّی پسماند دیده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز